Ik zou het liefst willen dat de bieder eerst zijn Email adres invult en dan
het bod.
Dan moet er bij het laatste bod ook het email adres staan van de laatste bieder.
Ik denk niet dat het makkelijk wordt om iemand te vinden die dit gratis voor je maakt. Aan je plaatje te zien is het een simpele website. Heb je misschien een klein budget hiervoor?
Ik heb ook gemerkt dat hiervoor veel commerciƫle oplossingen hiervoor zijn. Maar het is wel het handigst als je zoiets zelf maakt, ik denk namelijk ook dat we het niet over een hele grote website hebben (mijn excuses als het anders is). Het is trouwens ook belachelijk als je hiervoor gaat betalen, je zit niet voor niets op een PHp forum!!
Het is trouwens ook belachelijk als je hiervoor gaat betalen, je zit niet voor niets op een PHp forum!!
Dat zie je toch verkeerd. Dit is een PHPhulp forum waarop je dus hulp kunt krijgen met scripts die jij zelf aan het schrijven bent. Er wordt in dat geval dus ook verwacht dat je er zelf tijd in steekt.
Wil je dat iemand anders een script voor je maakt, dan kun je verwachten dat hij/zij daar een bepaald bedrag voor vraagt. Zeker als het scripts van grotere omvang betreft...
Ik kijk hierbij vooral naar de situatie, als je even naar het plaatje kijkt weet je al dat je hiervoor echt niet moet betalen. het script is ook trouwens niet heel ingewikkeld denk ik zo.
Ik kijk hierbij vooral naar de situatie, als je even naar het plaatje kijkt weet je al dat je hiervoor echt niet moet betalen. het script is ook trouwens niet heel ingewikkeld denk ik zo.
Ik zou zeggen: Doe je best en help de TS even aan een scriptje.
$query = "SELECT MAX(bod) FROM geboden WHERE klant='".$_SESSION['klant']."'";
$sql = mysql_query($query) or die(mysql_error());
$object= mysql_fetch_object($sql);
//hier komt foto e.d.
echo "uw bod:'".$object->bod."'";
$Qhoogste = "SELECT MAX(bod) FROM geboden";
$Shoogste = mysql_query($Qhoogste) or die(mysql_error());
$Ohoogste = mysql_fetch_object($Shoogste);
echo "hoogste bod:'".$Ohoogste->bod."'";
?>
hier heb je snel iets...dit is gewoon het groffe idee, dus NIET de eigenlijke uitwerking!