Ik zoek de volgende style: http://wiki.phpbb.com/
Ik heb al in de bron gekeken, daar staat ie wel, maar daar staat alles niet netjes onderelkaar (komt door de server).
Ik ga me ook niet verdiepen in het design, (kom dus niet met reacties aan van: Ga er zelf 1 maken) want daar help je mij helaas niet mee. Ik begin niet aan designen.
Ze leveren toch ook support? + Gratis downloads, dan mogen ze deze ook wel vrijgeven.
Lol.......Dus als jij straks mensen met een ziekte gaat helpen wil dat meteen zeggen dat jij al je organen afstaat? Wat een drogreden, die moet ik echt onthouden.
Lars schreef op 09.01.2009 16:53
Btw. dit is nou zo'n "Spam / offtopic" reactie waar ik het in mijn 1e post over had.
Overigens ga ik totaal niet offtopic, integendeel; mijn reactie is helemaal ontopic. Ik blijf bij het onderwerp, zeg er iets over en jij bent blijkbaar niet blij met die reactie. Jouw conclusie: spamreactie. Wat een onzin!
Lars schreef op 09.01.2009 16:53
Dus reageer hier niet op, voordat een mod het topic lockt.
Oh ja..Nee, jij houdt je aan de regels door andermans werk klakkeloos te willen kopiëren terwijl er copyright op staat.........
Ik zou de mensen die je eventueel kunnen helpen zeker niet gaan voorschrijven hoe ze moeten reageren. De kans dat je dan daadwerkelijk geholpen wordt is dan kleiner.
Ik heb het NAGEMAAKT.
Op deze url: http://pepijnstrips.net78.net
Maar hij lijkt wel qua lettertype en achtergrond, maar toch nog niet precies. Zoals het menu, in welke css zit dat?
Uhm, dat skin is gewoon zelf gemaakt. En een template gebruik != designen, designen is in Photoshop (en voor de amateurs wat anders) een nette PSD maken en die vervolgens uitknippen, naar valid xHTML & CSS omzetten.
Als je daar geen zin in hebt kom je (naar mijn mening) nergens, want hoe wil jij anders ZELF een design maken? In paint? Yeah Right. Jatten, tsja, kun je beter illegaal Photoshop downloaden dan jatten, heb je tenminste nog een uniek design :)
En als je eenmaal Photoshop hebt kun je makkelijk zelf wat tutorials volgen.
Je hebt zelf geen PS nodig om mooie designs te maken. De link op je eerste pagina van je wiki hoeft zelf geen photoshop.
Rounded divs, borders, backgrounds etc. mooie css nav en je kan al aardig in de buurt komen met gewone css.
naar mijn bescheiden mening mag je 'designs' niet zomaar stelen. Misschien hooguit de kleuren overnemen. Trouwens waarom zou je in godsnaam een site willen die niet origineel is en die gewoon gestolen is. Dat is gewoon dom.
In ieder geval. De meeste phpbb en andere templates hebben niet zo heel veel images maar zijn 90% goeie css!