Je ziet de tekst program-box.nl, ik wil dat er eerst een dichte doos is en dat dan die dan open gaat en dat er dan deze tekst uit komt, hoe krijg je dit voor elkaar ??
FL is op zich niet moeilijk maar als je AS (Actionscript) moet gebriuken moet je je daar eerst wel een tijdje in gaan verdiepen. Maar voor een envoudige animatie heb je maar een commando nodig; stop();
Ja maar als je nog nooit FL hebt gebruikt :p, ik heb Flash CS3 van Adobe.
Het mooiste zou zijn als de doos eerst opengaat en de letters naar boven vliegen, het scherm uit en van boven op zijn plaats vallen o.i.d., dit gaat (denk ik) met een ActionScript, waar kan ik een goede tutorial (die mij zo goed als naar het eindproduct kan leiden) vinden ??
Dat dacht ik al ja, maar dat is natuurlijk detail en kan later (wanneer ik genoeg ervaring heb) altijd nog, hij is nu al open, en dan is het ook niet lelijk, alleen als je het echt gaat bekijken is het natuurlijk wel mooier, maar als (ik) het niet kan dan gaat dat gewoon niet door, en laten we alleen de tekst eruit komen, hoe doe je dat dan ???
En uit beeld laten lopen is oke maar dit is bijna niet te zien als je net de website opend. :-) Het langzamer ziet er inderdaad beter uit ja. Maar zorg wel dat het niet vervelend en irritant word voor bezoekers.