Ik heb een website in html, maar ben een beetje uitgespeeld met html vandaar dat ik mij in php aan het verdiepen bent.
Mijn webstie is momenteel gemaakt met frames, dit wil ik weg hebben en gebruik gaan maken van include. Alles wordt dan automatisch geladen, maar dat weten jullie denk ik al.
Ik krijg het niet voor elkaar include naast elkaar te zetten. Misschien willen jullie mij helpen.
Hetgeen werkt is niet met frames te werken maar met tables..
Zover ik weet zijn de meeste php sites met tables gemaakt.
Het werkt in het begin een beetje moeilijker, maar als je het eenmaal doorhebt kun je er veel meer mee.
Zo maak je b.v. een table aan, en include je in de tabel al je gegevens..
Als ik je dus begrijpt moet ik dus 1 pagina aanmaken en deze indez.php noemen. Hier de layout maken van de tabellen. In de desbetreffende cel de php code include invoegen.
Ik heb nu de basis layout met tabellen gemaakt. Nu heb ik links een menu gemaakt, hoe krijg ik het nu voor elkaar wanneer ik een link wil volgen het in de middelste cel wil zien.
?
Onbekende gebruiker
26-02-2005 12:44
!! Tabel pas op !!
-----------------------------
Maak gebruik van CSS doormiddel van <div>'s.
Dat vinden zoekmachienes ook veel fijner
uhmm... Mischien vergis ik me maar ik zit sinds kort een beetje CSS te leren en zijn divs niet handiger ookal gebruik je php om te includen. en als je een beetje CSS kan of wilt leren kan je dat ook nog eens gebruiken.