Hallo,

Ik wil bij mij site een menuutje laten opkomen als je met je rechtermuis ergens op de pagina drukt.
Dit is mij gelukt door middel van een div over de hele pagina uit te spreiden met een stuk code erachter. Het probleem is alleen dat ik iFrames bij mij site en de div niet pver de iFrames gaat. Ik kan het menuutje dus niet laten opkomen als er een frame staat.
Dit werkt ook niet met een layer of iets dergelijks.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Martin
Zoiets? Geen idee of het ook werkt wanneer je het op een iframe gebruikt, maarja, testen kan nooit kwaad.
@niek Ja, ik snapte het idee van een div wel ongeveer.
en mijn site is opgebouwd dat je rechts een lijst met opties(links) hebt en als je daarop klikt wordt de inhoud geladen in de iFrame in het midden.

@Arjan Nop. werkt ook niet, hiermee test ik uit btw http://mkanters.nl/bloodbullet2/testlayer.htm

@mitchell het menu tje werkt daar al niet bij mij :o

Ik zit er nu trouwens wel aan te denken om het niet meer in iFrames te doen, maar wordt het spel daar niet langzamer van denken jullie?
ik merk namelijk dat phphulp.nl ook al vrij langzaam is. En dat werkt ook met divs in plaats van frames toch?
Dat kun je ook met javascript/ajax oplossen, als je dat wilt zonder de pagina te herladen. Heb je javascript wel aan staan? Ik zie het menuutje wel.
Arjan Kapteijn schreef op 12.01.2009 21:42
http://arjan.i-cey.net/iframetest.php

Geen idee of dat ook onder andere browsers werkt, Safari doet het...
IE 7 en FF 3 ook.

Edit: Denk alleen niet dat dit een oplossing is, aangezien de pagina in het iframe aannemelijk ook nog toegankelijk moet zijn?
@Niek Hm idd, goed idee.
Ik denk dat ik hier best wel eens zo'n spry optie van Dreamweaver kan gebruiken, Spry data set volgens mij. Iemand hier ervaring mee?

@Arjen zoals je misschien bij mij hebt gezien is mij dat ook wel gelukt, maar om dan de rechtermuisklik goed af te vangen lukt dus niet.

Ok, maar ik ben nu dus van plan met Spry Data Sets te gaan werken, of zeggen jullie dat dit de manier helemaal niet is?

Edit: @mitchell klopt..

Reageren