Hallo,

Ik wil bij mij site een menuutje laten opkomen als je met je rechtermuis ergens op de pagina drukt.
Dit is mij gelukt door middel van een div over de hele pagina uit te spreiden met een stuk code erachter. Het probleem is alleen dat ik iFrames bij mij site en de div niet pver de iFrames gaat. Ik kan het menuutje dus niet laten opkomen als er een frame staat.
Dit werkt ook niet met een layer of iets dergelijks.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Martin
Geen frames gebruiken?
maar hoezo wil je je eigen rechtermuisklik menu afvangen?
Waarom zou je zoiets irritants willen hebben? De rechter muisknop is voor de gebruiker. Ik ben altijd direct weg bij sites die dat soort frutsels uithalen.
idd, rechtsklick block, en costum menu`s zijn echt irri. het zou verboden moeten woorden je moet de users niet dermate beperken dat ze niets meer kunnen, en het is alleenmaar een vorm van zwakte, je wil dat ze iets niet zien maar waarom?
Ik ben een online crime game aan het maken, waarvan het handig zou zijn om een soort van favorieten lijstje bij je rechtermuisknop te hebben.
En over dat frames, dat werkt gewoon heel makkelijk als je meer dan 100 pagina's op 1 stuk pagina moet laden.

Heeft ieman een antwoord, want die apprecieer ik op dit moment eigenlijk meer dan jullie meningen over frames en rechterklikmenu's.

Martin
meer dan 100 pagina's op 1 stuk pagina moet laden.

Dat klinkt niet goed.... Nou, misschien moet je iets met css proberen. De z-index van het framepje dat je met de rechtermuisknop opent op 9000 zetten of zo?
Kun je er niet op een of andere manier voor zorgen dat die iframes eruit gaan. Dit klinkt natuurlijk te logisch, maar zorgt er wel voor dat je alle problemen met iframes niet meer hebt. Er zijn meestal wel andere manieren ipv iframes.
Niek schreef op 12.01.2009 21:17
Kun je er niet op een of andere manier voor zorgen dat die iframes eruit gaan. Dit klinkt natuurlijk te logisch, maar zorgt er wel voor dat je alle problemen met iframes niet meer hebt. Er zijn meestal wel andere manieren ipv iframes.

[php]include[/php]() bijvoorbeeld :-).
Jezpur schreef op 12.01.2009 21:20
[quote='Niek schreef op 12.01.2009 21:17']Kun je er niet op een of andere manier voor zorgen dat die iframes eruit gaan. Dit klinkt natuurlijk te logisch, maar zorgt er wel voor dat je alle problemen met iframes niet meer hebt. Er zijn meestal wel andere manieren ipv iframes.

[php]include[/php]() bijvoorbeeld :-).[/quote]

is dat ook makkelijk dynamisch te doen?
zo ja, hoe dan?

Martin

p.s. bedankt voor de serieuzere reacties
Ik weet zo niet hoe je het hebt opgebouwd. Maar maak bijv een div in plaats van die iframe. Die kun je met css ook fijn een hoogte en breedte geven. En met php kun je een andere pagina includen.
position: absolute; & z-index: 9000;?

Reageren