yorick17 schreef op 13.01.2009 17:16 Ik heb een 54 mbps snelheid, dan zou je toch zeggen dat het aan de website ligt.
Zegt niks over je internetsnelheid...
ik denk dat je internet snelheid er wel degelijk er mee te maken heeft
als jij met een 1mb lijn zit kan je verwachten dat het nog trager gaat dan een 10mb lijn dus dat is onzin
[quote='yorick17 schreef op 13.01.2009 17:16']Ik heb een 54 mbps snelheid, dan zou je toch zeggen dat het aan de website ligt.
Dat is de (maximale (theoretische))) snelheid van je (draadloze) router.[/quote]
dit hoeft niet altijd maar het probleem van en router te wezen.
een router is een soort splitter die je internet verdeeld
en dan zou het niet mogen dat de website hier door vertraagd..
ik zelf zit ook via en router en de meest grootste websites klappen bij mijn in 1x open
ik zelf heb een 10mb lijn hangen
nou weet ik dat als je router heb je dat niet haalt met 1 pc omdat je meerdere pc's online heb
ik blijf er toch bij wat ik al zei ifframes
nogmaals een ifframe is een pagina in een pagina en als je ifframe niet snel genoeg laad zal je website zelf er geen hinde van hebben zo is mijn ervaring er mee vandaar dat ik zei probeer is ifframe voor die reclame te doen..
scheeldg ewoon een hoop gezeur ook met die externe reclame dingen
en het werkt net zo goed.. alleen het kan zijn dat die reclame iets laters komt dan de website zelf maar beter dat dan je website ff bevriest en dan weer door loopt
Ik bedoelde dat als jouw draadloze internetadapter aangeeft dat je een snelheid van 54mb/s hebt dat dat de theoretisch maximale snelheid is tussen je computer en je router. Dat zegt niks over de verbinding tussen je router en je ISP.
Ik bedoelde dat als jouw draadloze internetadapter aangeeft dat je een snelheid van 54mb/s hebt dat dat de theoretisch maximale snelheid is tussen je computer en je router. Dat zegt niks over de verbinding tussen je router en je ISP.
dat klopt wat je zegt
maar theoretisch zou je router geen invloed mogen hebben hier op mist je hem wel goed heb ingesteld uiteraard..