hallo heb een vraag

ik loop over elke website zo heen alleen hier gaat het super traag

zodra ik een pagina wil openen duurt het gewoon 5min voor hij open is

is dat normaal hier? volgens mijn niet...

over al op elk andere website gaat gewoon snel

edit: vaag nu loopt ie wel ineens
yorick17 schreef op 13.01.2009 16:54
Al jullie adviezen heb ik al lang draaien, maar de website is gewoon traag.
Ik denk dat het probleem deels bij jou moet zitten... phphulp laad bij mij razendsnel... heel, maar dan ook heel af en toe heb ik problemen
Ik heb een 54 mbps snelheid, dan zou je toch zeggen dat het aan de website ligt.
toch niet IE, daar had ik ook gedonder mee, als ik 3 paginas had geladen duurde het laden ineens enkele minuten :S
yorick17 schreef op 13.01.2009 17:16
Ik heb een 54 mbps snelheid, dan zou je toch zeggen dat het aan de website ligt.

Zegt niks over je internetsnelheid...
nou ik blijf van menig dat er gewoon een ifframe gezet moet worden
dan scheeld gewoon een hoop laad tijd.. zeker met externe reclame dingen

ik zelf had namelijk ook dit probleem op me website maar omdat ik die ifframe heb is het beter

maar nu heb ik het op me eigen server staan en werkt het ook veel beter

maar nogmaals het is een tip om die ifframe te gebruiken..
yorick17 schreef op 13.01.2009 17:16 Ik heb een 54 mbps snelheid, dan zou je toch zeggen dat het aan de website ligt.

Zegt niks over je internetsnelheid...

ik denk dat je internet snelheid er wel degelijk er mee te maken heeft
als jij met een 1mb lijn zit kan je verwachten dat het nog trager gaat dan een 10mb lijn dus dat is onzin

edit: oeps sorry voor die dubbele reactie
yorick17 schreef op 13.01.2009 17:16

Dat is de (maximale (theoretische))) snelheid van je (draadloze) router.
PHP Newbie schreef op 13.01.2009 18:17
[quote='yorick17 schreef op 13.01.2009 17:16']Ik heb een 54 mbps snelheid, dan zou je toch zeggen dat het aan de website ligt.

Dat is de (maximale (theoretische))) snelheid van je (draadloze) router.[/quote]

dit hoeft niet altijd maar het probleem van en router te wezen.
een router is een soort splitter die je internet verdeeld
en dan zou het niet mogen dat de website hier door vertraagd..

ik zelf zit ook via en router en de meest grootste websites klappen bij mijn in 1x open
ik zelf heb een 10mb lijn hangen
nou weet ik dat als je router heb je dat niet haalt met 1 pc omdat je meerdere pc's online heb

ik blijf er toch bij wat ik al zei ifframes

nogmaals een ifframe is een pagina in een pagina en als je ifframe niet snel genoeg laad zal je website zelf er geen hinde van hebben zo is mijn ervaring er mee vandaar dat ik zei probeer is ifframe voor die reclame te doen..

scheeldg ewoon een hoop gezeur ook met die externe reclame dingen
en het werkt net zo goed.. alleen het kan zijn dat die reclame iets laters komt dan de website zelf maar beter dat dan je website ff bevriest en dan weer door loopt
Ik bedoelde dat als jouw draadloze internetadapter aangeeft dat je een snelheid van 54mb/s hebt dat dat de theoretisch maximale snelheid is tussen je computer en je router. Dat zegt niks over de verbinding tussen je router en je ISP.
PHP Newbie schreef op 13.01.2009 18:25
Ik bedoelde dat als jouw draadloze internetadapter aangeeft dat je een snelheid van 54mb/s hebt dat dat de theoretisch maximale snelheid is tussen je computer en je router. Dat zegt niks over de verbinding tussen je router en je ISP.

dat klopt wat je zegt

maar theoretisch zou je router geen invloed mogen hebben hier op mist je hem wel goed heb ingesteld uiteraard..

Reageren