Ik moet het gehele pad hebben van een <input type='file'>. Maar na het bladeren, krijg ik alleen de bestandsnaam terug?
Als ik de hele Array dump, is daar ook geen pad terug te vinden (alleen een tmp pad). Heb ook nog een beetje javascript geprobeerd maar die lijkt ook alleen de bestandsnaam terug te geven.
Best logisch, de server ontvangt alleen het bestand en niet het gehele pad. Het is dus niet mogelijk dit pad op te vragen, een andere vraag waarom heb je dit nodig?
Het is voor bedrijven die grote bestand op hun eigen server hebben staan. Die te groot zijn om te uploaden maar er toch een koppeling naar willen hebben, zodat ze deze kunnen openen wanneer ze op de werkplek aanwezig zijn.
Je kunt dit pad niet uitlezen dit is iets voor de gebruiker en niet voor de server. Dit is expres zo gedaan, net als dat je geen value="" kan geven aan een file veld.
Ok ik begrijp je.. andere vraag dan.. ik wil een lokaal bestand openen via firefox.. IE doet het perfect, maar dezelfde link werkt niet in firefox. Wanneer ik de link kopieer en in een nieuwe tab plak doet hij het wel..