Hoi,
ik zoek een goede webserver voor op m'n pctje te draaien. Wat gebruiken jullie? Ik heb reeds ervaring met USB Webserver en xampp maar zou eens iets nieuws willen proberen.

Verplaatst naar (web)servers.

SanThe.
Whoei, maar Loran, is je upload snelheid niet minder snel dan bij Trans IP dan ?
En waar haal jij je internet dan vandaan ?

mvg Joost.
't is inderdaad appels met peren vergelijken dit. Als je tevreden bent met hosting met een upload van max. 1,5 Mb up die je alleen haalt als je veel mazzel hebt, en je hoster niet thuis is, dan is het natuurlijk een optie.

Maar een oude pc alleen op prijs vergelijken met een rackserver is een beetje kortzichtig als je het mij vraagt.

Verder zou je ook kunnen kijken naar het aantal websites dat je host. Als je 5 websites host, en je wilt het echt goedkoop doen, zoek dan een partij waar je 1,50 per maand betaald...

Dat is 18 euro per domein per jaar, dat * 5, heb je 90,-

Kun je er ook nog over nadenken om voor het verschil met die 507 euro een goeie hoster te zoeken.
Cool Loran wat voor lijn heb jij daar thuis liggen? Of heb je je eigen datacenter met x Gbit lijn? IK OOK HEBBEN
Ik heb hier binnenkort 50Mb up :) Kan niet wachten tot ze gaan graven voor de kabel :p
Loran,
Heb je dan ook een redunant systeem draaien? Een redunante switch met een redunante internetverbinding van een andere aanbieder? Een backup systeem? En een redunante stroomvoorziening?
@Rens: ARCHHHHH en ik zit hiet met 2Mb en mn vader wil niet switchen..

Reageren