als ik deze pagina (http://www.bni-online.nl/design/) bezoek in firefox ziet ie er niet uit (het overzicht zelf). Maar als ik m in IE open is ie gewoon goed... Enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
Ja dat klopt wel... ik heb m ook al door de validator gehaald maar dit zijn geen fouten die de hele lay-out kunnen verpesten. Behalve die div die niet open staat... Dat begrijp ik dus ook niet want die staat wel open. Waarom zegt ie dan dat ie niet open staat?
En waarom los je deze rotzooi niet eerst eens op? Jouw code is niet correct, dus is het redelijk onzinnig om te gaan klagen dat je code niet (goed) werkt. Wanneer de code helemaal correct is en goed werkt in bv. Firefox, Opera en Safari (browsers die met correct html werken), ga dan pas de gekke fratsen uithalen om de boel werkend te krijgen in IE. IE is kut en zuigt aan alle kanten, daar ga je dus pas op het laatst mee aan de slag.
Zonder correcte html heeft het geen zin om verder te gaan, dan wordt het schieten op een bewegend doel.
Ik vroeg of iemand een oplossing voor dit probleem had... wil je me niet helpen dan doe je dat niet maar ga dan niet zo doen. Ik weet dat IE een hele slechte browser is en ik klaag niet maar ik vraag.