Ow en je bent wss ook duits ?
DESIGNERSinACTION.com
het is .nl 8-)
www.designersinaction.nl
ziet er nou ook niet echt flitsend uit ( ookal is hij in onderhoud.. )
voor een design bedrijf mag het er toch wel iets mooier uitzien...
Als de TS echt 11 is lijkt me het verstandig om eerst de basisschool en de middelbare school af te maken.
Maar om maar even een voorbeeld te stellen. Als ik een licentie nodig heb voor Adobe CS4 kan ik die dan krijgen? En het financieel aanbod ziet er ook niet erg aantrekkelijk uit. Je hebt waarschijnlijk ook geen marketing plan waarbij je kunt aangeven of dit gaat slagen of falen.
Als je zelf aardig kan programmeren lijkt het me verstandig om eerst eens voor iemand te gaan werken.
Loopt dit niet een beetje uit de hand? Er zijn wel meer mensen die een valse geboortedatum invullen op hun profiel..
Ik zie daar geen rede voor om te doen. Ik doe dat iig niet. Want jullie behandelen mij niet anders omdat ik 15 (bijna 16 jaaaa bier) ben. Toen ik hier kwam was ik ook nog jong, maar ik zat al op de middelbare school. Nu nog, maar ik weet een stuk meer daarom wordt ik wel normaal behandeld en de kleine man hier boven niet..
Jurgen schreef op 26.01.2009 09:00
Als de TS echt 11 is lijkt me het verstandig om eerst de basisschool en de middelbare school af te maken.
Maar om maar even een voorbeeld te stellen. Als ik een licentie nodig heb voor Adobe CS4 kan ik die dan krijgen? En het financieel aanbod ziet er ook niet erg aantrekkelijk uit. Je hebt waarschijnlijk ook geen marketing plan waarbij je kunt aangeven of dit gaat slagen of falen.
Als je zelf aardig kan programmeren lijkt het me verstandig om eerst eens voor iemand te gaan werken.
Middelbare vind ik zelf geen probleem :P
En ik ga ook niet voor iemand programmeren, ik ben bezig om over een tijd me in te schrijven bij de KvK.