Ik zou wel zo bij het u menu, dat oranje balkje op gelijke hoogte zetten als die lichtblauwe.
en mss ook zo een rounded corner tussen blauw van top en blow van menu.
Ik bedoel ermee te zeggen dat dit niet 'design' is. en als ik een webdesigner wil, wil ik er 1 die iets nieuws maakt, en niet iets maakt wat er herhaald uit ziet.
verder is het zo dat ik zelf werk in een bedrijf, waar we een indoor designer hebben, die echt heel goed is. waardoor het kan zijn dat mijn zicht een beetje verwend is. dat ik dus niet snel genoegen wil nemen met minder.
ik bedoel hiermee, nu is de overgang tussen die blauwe balk boven die afbeelding in de top en het blauwe van het menu aan de binnenkant (dus naar de content toe nogal hoekig, ik zou ook hier een afgeronde hoek beter vinden
ik bedoel hiermee, nu is de overgang tussen die blauwe balk boven die afbeelding in de top en het blauwe van het menu aan de binnenkant (dus naar de content toe nogal hoekig, ik zou ook hier een afgeronde hoek beter vinden
Die strepen zijn te duidelijk inderdaad, maar daar komt nog eens bij dat het heel vreemd is als dat soort strepen zo plotseling stoppen. Probeer eens wat anders te doen met dat stuk (die strepen wat minder opvallend bijvoorbeeld en een gradient erin zodat die strepen rustig overlopen naar de zwarte achtergrond zoals die op de rest van de site is)