Ik ben begonnen aan en portfolio site vroeg me af wat jullie der van vonden

review*

en die strepen bovenin vind ik net iets te duidelijk en 'gewoontjes'

maar het geheel is wel nice ja.

alleen *dit is idd een edit* vind ik het niet bepaald 'webdesign' waardig.
Ziet er wel netjes uit.

Ik zou wel zo bij het u menu, dat oranje balkje op gelijke hoogte zetten als die lichtblauwe.
en mss ook zo een rounded corner tussen blauw van top en blow van menu.

groeten Thomas
wesley schreef op 26.01.2009 11:59
review*
maar het geheel is wel nice ja.

dank je wel.
wesley schreef op 26.01.2009 11:59

alleen *dit is idd een edit* vind ik het niet bepaald 'webdesign' waardig.

wat bedoel je hier mee?

Mr.Moe schreef op 26.01.2009 12:14
Ziet er wel netjes uit.

Ik zou wel zo bij het u menu, dat oranje balkje op gelijke hoogte zetten als die lichtblauwe.

daar zat ik zelf ook aan te denke :)

Mr.Moe schreef op 26.01.2009 12:14

en mss ook zo een rounded corner tussen blauw van top en blow van menu.

wat bedoel je percies ?
Ik bedoel ermee te zeggen dat dit niet 'design' is. en als ik een webdesigner wil, wil ik er 1 die iets nieuws maakt, en niet iets maakt wat er herhaald uit ziet.

verder is het zo dat ik zelf werk in een bedrijf, waar we een indoor designer hebben, die echt heel goed is. waardoor het kan zijn dat mijn zicht een beetje verwend is. dat ik dus niet snel genoegen wil nemen met minder.
ik bedoel hiermee, nu is de overgang tussen die blauwe balk boven die afbeelding in de top en het blauwe van het menu aan de binnenkant (dus naar de content toe nogal hoekig, ik zou ook hier een afgeronde hoek beter vinden
Mr.Moe schreef op 26.01.2009 12:25
ik bedoel hiermee, nu is de overgang tussen die blauwe balk boven die afbeelding in de top en het blauwe van het menu aan de binnenkant (dus naar de content toe nogal hoekig, ik zou ook hier een afgeronde hoek beter vinden

bedankt voor de tip dit ga ik toevoegen =)
Ziet er goed uit rvw, alleen zou ik de schaduw iets subtieler doen.. Denk dat het geheel dan een stuk cleaner lijkt!
Eens met hierboven !

Vind persoonlijk ook de rode kleur niet helemaal lekker passen bij de site. Het grijs blauwe past wel goed :)
Die strepen zijn te duidelijk inderdaad, maar daar komt nog eens bij dat het heel vreemd is als dat soort strepen zo plotseling stoppen. Probeer eens wat anders te doen met dat stuk (die strepen wat minder opvallend bijvoorbeeld en een gradient erin zodat die strepen rustig overlopen naar de zwarte achtergrond zoals die op de rest van de site is)
Dank bas en Robert,

heb jullie aanpassingen door gevoerd en het resultaat is heb ik boven aangepast :)

Reageren