Bas,

Graag nog een afwijkend kleurtje als er na mijn laatste activiteit in een topic nog is gereageerd
Maar de dag mag ook wel bij de "laatste reacties", dat lijkt me bijzonder prettig. Soms wordt er een tijdje geen nieuw script gepost, en dan lijkt het steeds of er vandaag nog gereageerd is.

Bij reacties van de dag zelf: tijd, anders: datum.. Zou het meest handig zijn denk ik.
Goede ideeën allemaal. Is het ook niet een idee om te sorteren op laatste activiteit in het bericht met een kleurtje? Dus stel dat je erin gereageerd hebt en er is een nieuwe reactie bij gekomen dat hij dan bovenaan komt te staan en een kleurtje krijgt? Of een icoontje ervoor..
Dat klinkt zeer handig, dan weet je meteen of je er wel of niet moet kijken zonder dat je moet onthouden hoe laat je gereageerd had :p
Bas Kreleger schreef op 27.01.2009 09:50
Goede ideeën allemaal. Is het ook niet een idee om te sorteren op laatste activiteit in het bericht met een kleurtje? Dus stel dat je erin gereageerd hebt en er is een nieuwe reactie bij gekomen dat hij dan bovenaan komt te staan en een kleurtje krijgt? Of een icoontje ervoor..

Ik kijk altijd gewoon naar de tijd die er bij staat, dat kan ik nog net onthouden :)
Ik hou mezelf altijd voor dat er niet 1 manier moet zijn om 'secundaire' activiteiten te doen :)

Verder zou dat erg handig zijn als die laatste activiteiten kan zien nadat je gereageerd heb.

Reageren