ik ben begonnen met het maken van een Text based maffia spelletje...
en ik had de vraag of iemand een standaart maffia design had die ik mocht hebben voor niks want ik heb geen geld of iets om het te kopen
mischien dat iemand een leuke standaart maffia design heeft.
Ik dnek dat je gewoon het beste je eigen layout kan maken, is wel zo origineel en ohja er zijn al veel te veel van die spellen, zoek een andere idee ;)
Een topic titel moet je probleem samenvatten, zodat de juiste mensen erop kunnen reageren. Ook is het leuk als het al een uitdagende titel is, want de kans dat men je gaat helpen is veel groter.
uuhm. 1. ben slecht in nederlands ( de grammatica) ben pas 14 en waarom moet ik me topic titel aan passen ...
Nouw en. Als je kan praten, dan kan je ook wel ergens een hoofdletter en een punt dumpen.
Je vraagt aan een wiskunde docent hoe de [google]trias politica[/google] werkt. De topictitel moet je vraag omvatten.
Je moet vast en zeker nog wel iets gaan schrijven voor Nederlands voor school, dan moet de titel dekken, strekkend en pakkend zijn.
roberto schreef op 04.02.2009 16:07
ja ik moet weten wat alle MYSQL codes en alle PHP codes betekenen :S
Ja, euh, je bent irritant, want je geeft de indruk dat je niks hebt gedaan om het zelf op te zoeken. Ken je [google]google[/google]?
En ook is het niet waar wat je zegt, want je zegt:
roberto schreef op 04.02.2009 15:41
ik ben begonnen met het maken van een Text based maffia spelletje...
en ik had de vraag of iemand een standaart maffia design had die ik mocht hebben voor niks want ik heb geen geld of iets om het te kopen
mischien dat iemand een leuke standaart maffia design heeft.
Verder zijn maffia's slecht omdat ze over het algemeen slecht gescript zijn, als je nog niet goed php kan, dan kan je niet snappen waarom een maffia slecht gescript is. Daarom moet je niet met een maffia beginnen.
Het concept e.d. is vaak ook oersaai en honderduizendmiljoen keer gekopieerd.
Verder ga je maar eerst de volgende handleidingen leren: PHP Beginnershandleiding SQL Beginnershandleiding