Hela hola kindercola!

Ik heb in mijn ontwerp een container, met daarin een sub-container voor de linker content, en een sub-container voor de rechterkant.
Nu vliegt die rechtercontainer random onder de linker container in firefox. het kan 10x goed gaan, en dan schiet ie er ineens onder.
Is er iets bekend over dit probleem?

Heb zo onderhand display:inline, table geprobeerd. De breedtes gechecked etc. niks mocht baten

Wat het moet wezen:

--------------
|         |  |
|         |  |
|         |  |
|         |  |
--------------

En wat het soms doet:

--------------
|            |
|            |
|            |
|____________|
|    |
|    |
|    |
|    |
------
maak je breedte van je container eens 10px groter.
Justin schreef op 17.02.2009 14:05
maak je breedte van je container eens 10px groter.

Die is al 10px breder dan het geheel(Zie de donkergrijze rand rechts van de inlog/ledenlijst, dat is de container. Die begint straks tegen de linkerkant van de header etc.)
Je maakt twee divs in de container, de menu div geef je een breedte x mee. De content div geef je geen breedte mee. De container div wel. Nu zet je de menu div boven aan in de container. Met een float richt dus in jou geval. Nu komt de truc: geef de content div margin-right: x px; mee. Dan zal ie altijd naast je menu div staan.
Update:
Heb de hele code herschreven.
Nu doet ie het op mijn site FTP niet, doe ik het echter op een andere FTP(snellere server) dan doet ie 't niet.. moet dus wel serverside wezen?
Just fucking great, je zit even wat te testen, komt er een grappig iemand van phphulp af die effe je user DB trashed :') Wijze les: zelfs 10 minuten onbeheerd laten is voor lafaards van phphulp dus niet te vertrouwen...

Reageren