$tijd->modify('{$User->getDagen()} days');

:P Zo werkt het dus niet, maar hoe kan ik zorgen dat hij de dagen van de ingelogde user -> $User->getDagen() <- als het aantal dagen erbij optelt? :D

Alvast bedankt
Ik heb het trouwens ook al zonder {} gedaan. :P

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Hier kunnen we niets mee. Wat meer info? Misschien een deel van de klasse?
Kijk ik heb dit:

$dagen= $User->getDagen();
$dagen->modify('{$User->getDagen()} days');
$oNow = new DateTime();

Maar hij doet dus bij aantal dagen 0, oftewel hij wil de $User->getDagen() er niet bij optellen. :P
Wat dagen? Wat is de output daarvan? Een dag? Een int? Ook heb je de $User->getdagen() tussen ' ' staan waardoor dit dus een string wordt.
Dagen is een int veld, ja. :P
Die '' staan er ook als je gewoon '2 days' invult en dan werkt hij dus ik neem aan dat dat er moet blijven staan. :P
$tijd->modify($User->getDagen() . ' days');
Dat dus... Er staat '{$User->getDagen()} days') dus komt er letterlijk $User->getDagen()} days te staan ipv '2 days'.
Ik heb $tijd->modify($User->getDagen() . ' days'); maar dat werk (jammer genoeg) niet...

@ Jurgen
Ja zoiets dacht ik al maar hoe zorg ik dat hij het wel goed leest :')
Het is gelukt bedankt voor de hulp :D

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Niet echt netjes maar probeer dit eens:
$tijd->modify("$User->getDagen()" . ' days');

Edit:
Marlinda schreef op 19.02.2009 14:29
Het is gelukt bedankt voor de hulp :D

En wat is de oplossing? Graag ook even vermelden.

Reageren