Beste,

Gister nieuwe mac gekocht bij een bedrijf waarvan ik denk dat ik de naam niet mag noemen, ben er tevreden over alleen er zat al een user op genaamd "demoleopard".

Om dit te wijzigen ging ik naar die appel links-bovenin en ging ik naar Systeemvoorkeuren -> accounts, daar heb ik de naam gewijzigd in Jan van der Meijden (naam van m'n pappa), dat werkte maar als ik nu wil inloggen (via bijvoorbeeld logmein.com), dan moet ik als naam opgeven: demoleopard, als ik in de finder ga naar gebruikers staat daar ook nog demoleopard, hoe kan ik dat wijzigen ??

Hierboven staat beschreven hoe ik die naam had geprobeerd te wijzigen, hier heb ik ook het wachtwoord gewijzigd, dit werkte wel.

mvg Joost.

mvg Joost.

Mod edit: --> Koffie hoek
Demo account verwijderen en een nieuw account aanmaken
Waarom staat dit bij admin / mods?
Dit lijkt me meer voor koffiehoek.
Koffiehoek komt niet bij laatste forum berichten....

@phpnewbie:

Als je een nieuwe mac koopt en aanzet moet je allerlei gegevens invullen en toen zijn (denk ik) die gegevens ingevuld...

Iemand nog suggesties (alle programma's zitten er al op dus installatie cd gebruik ik pas als het echt niet anders kan...).

mvg Joost.
Joost schreef op 24.02.2009 20:26
Koffiehoek komt niet bij laatste forum berichten....

Dus nouw en. Je had problemen kunnen verwachten, je hebt geen officiele garantie, dus nu zit je met shit.
Verder lijkt mij dit niet echt iets waarvoor je alle aandacht moet, vind het nogal arrogant eigenlijk.
Dat is jouw mening, maar zeg dat hier ook even, en nu weer ontopic graag...

mvg Joost.
Joost schreef op 24.02.2009 20:40
Dat is jouw mening, maar zeg dat hier ook even, en nu weer ontopic graag...

mvg Joost.
Joost, dit is het admin/mods forum. Lees die naam eens. Zegt dat niet al genoeg? Admin/mods. Tenzij het de bedoeling was dat alle admins en modjes van phphulp je gaan helpen om je illegale appeltje te fixen, had je een topic in de koffiehoek moeten openen.

Dus Karl heeft gelijk.
Joost schreef op 24.02.2009 20:40
Zeg dat hier ook even, en nu weer ontopic graag...

Ik snap wat het verband is tussen dat topic en dit topic.
Installeer OS X even helemaal opnieuw en je hebt een fraaie schone machine zonder enige rotzooi van een ander.
Je hebt een nieuwe mac gekocht, maar er zat al wel een account op? Ik geloof niet dat dat op de macbook zat waarop ik nu aan het typen ben. Weet je zeker dat hij nieuw is, en niet een demo-model? In dat laatste geval zou ik zeker wel een korting bedingen, omdat demo-modellen nogal eens misbruikt worden. Laatst in de Mediamarkt zag ik nog een netbook zonder toetsen. :/

Verder moet ik het zeggen dat ik het met Karl eens ben. Hoort niet thuis in dit forum, maar onder de koffiehoek. Ondanks dat dat niet in de tracker komt, kijken (en reageren) daar heus wel mensen. Je krijgt misschien niet direct een reactie, maar als je dat wilt moet je naar een ander forum gaan. Eentje over Mac's, en niet over PHP.

Tot slot wens ik je veel plezier met je nieuwe Mac :)

Reageren