Hey,

Een halfjaar of nog wat langer geleden heb ik hier een sitecheck laten doen. Kwam vooral uit dat het geheel wat donker was. Ben met V3 een beetje met die opmerkingen aan de gang gegaan en het is er wel op vooruit gegaan (vind ik zelf...)

http://www.moviedimension.nl

Het oude topic is hier te vinden (van 18 juli 2004)

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=6&id=1854&q=moviedimension

Dus, comment maar raak op mijn nieuwe lay-outje :)
Ik mis een duidelijk verschil tussen een link en de normale tekst. Het is nu voor mij gokken wat een link is.

Voor de rest netjes en overzichtelijk. Alleen weinig fimls :(
Hmm... daar had ik nog niet aan gedacht. Met wat zou ik het beste die links kunnen laten opvallen, misschien een tip voor me?
Ander kleurtje?
Lijntje eronder? (Ben ik zelf ook geen fan van, maar is iig duidelijk)
Idd het is aardig zoeken naar wat links zijn en wat niet, maar het ziet er goed uit, en ik denk dat die film database vanzelf wel groter word als je er meer mee bezig bent :)
Dat hoop ik wel ja DaeDaluz :)

@Willem-Jan, lijntje onder de links heb ik juist weggewerkt (A). Maar als ik de links een ander kleurtje geef veranderen ze overal. En omdat de links in verschillende vakken met verschillende achtergrondkleuren staan op de site moet ik daar wel de goede kleur voor vinden :(
@ Willem-Jan

of gewoon een lijntje eronder als je er met de muis overheen gaat

dan blijft het geheel ook wel mooi

met CSS kan je best veel dingen verzinnen
Maar dan moet je alsnog eerst de links zien te ontdekken voordat je een lijntje te zien krijgt. Dus moet de bezoeker dan eerst nog op zoektocht...
hmmz ja is ook zo

maar het geheel is wel overzichtelijk, dat je eigenlijk wel weet wat een link is en wat niet

maar anders moet je het indd gewoon op een normale manier doen en dat is gewoon de lijntjes laten zien...
maar dat vind ik persoonlijk wel lelijk
Een andere kleur is toch duidelijk genoeg?
En met CSS kan je dan genoeg...

<?
table.menu a{color:#ander kleurtje;}

table.main a{color:#nog een ander kleurtje;}
?>

edit: font-color:... moest color:... zijn
Ik heb op het moment nogal ruzie met die classes :). Hoe moet de <a href> dan worden? gewoon class="main" en class="menu" erin?

Reageren