Dag,

Ik gebruik over de hele site sIFR en het werkt allemaal geweldig.

Nu wil ik alleen voor bepaalde h3 koppen de kop wit maken ipv geel.

Dit heb ik geprobeerd middels een class en een span, maar helaas.

Dit heb ik nu in mn sifrconfig: (sIFR 3 r436)

selector: 'div.bottomsub h3'
,css: [
'.sIFR-root { color: #e8d118; font-size: 30px; letter-spacing: 1; }'
,' .wit { color:#ececec; }'
]
maar dit werkt dus niet; de kop blijft geel.

Kan iemand me hier mee helpen?
Je moet toch in het javascript gedeelte de kleur en lettertypes toewijzen? Dit staat dus los van je css... Helaas maar waar.
Uhm duh? Het bovenstaande stukje code IS javascript. Daarom staat er ook bij; dit heb ik nu in mijn sifrconfig (en dat is dus sifrconfig.js)
Ehm, ja...

is het niet toevallig hoofdletter gevoelig?
hoofdletters? waar heb je het over? :s

zoals ik al zei, sIFR werkt verder prima, alle koppen worden netjes vervangen en geel gemaakt.

een van die koppen wil ik niet geel hebben maar wit.

hoe doe ik dat?
Heb je het niet online staan?
Want misschien klopt je selector ofzo niet...
Je hex code staat nu in het wit. Ik dacht er aan om deze in hoofdletters te veranderen maar blijkbaar werkt dit al wel bij de andere koppen.

Ik zou nu even niet weten hoe je dit op zou moeten lossen.
Kijk eens bij mij in de bron. Ik gebruik een oudere versie die het wel perfect doet ;-). Paar kleine veranderingen en je hebt zo wat je wilt. Hier kun je die versie downloaden. Slimste is wel om de andere bestanden eerst weg te gooien (of in een andere map te zetten), zodat je niet in de war raakt.
Ik ga toch niet voor de gein een oudere versie van sIFR gebruiken? Ik gebruik altijd de laatste nightly.

Is een beetje als zeggen 'met IE6 ziet het er wél prima uit!'

Iemand die me kan zeggen wat de juiste selector is en de juiste css/js?
Ik heb ff snel je bron gechecked.. en de sifr-root class wordt wel meegeven aan de flash param, maar de class wit wordt niet gevonden...

Dus vraag ik me af (nog nooit met sifr gewerkt) kun je uberhaupt wel meerdere css rules meegeven via sIFR.replace.css?

En waarom zou je de kleur wit niet gewoon toevoegen aan de sifr-root class?

Reageren