Hallo allemaal, ik heb weinig tot geen verstand van PHP en andere zaken.
Maar toch ben ik opzoek die mij wilt helpen met het volgende :
Ik zoek een gelijkwaardige game schript zoals www.kapilands.nl
mocht er iemand zijn die hierin wat ziet hoor ik het graag
ik weet voor niks gaat de zon op dus geef mij jou voorstel en wij komen er wel uit hoop ik.
Daar heb je wel gelijk in maar ben wel zeer voorzichtig met het laten zien van de powerpoint uitleg en de story bord deze kunnen alleen worden gezien met bijzijn van mij.
Maar soms moet je met de billen bloot om helpers te krijgen hellaas.
Welke of wat kan ik het beste gebruiken als server voor de game een webruimte kopen ? of een server kopen en daar de game op laten draaien.
dit is nodig om bepaalde onderdelen van de game te testen voor de bouwers zodat zij kunnen zien of hun werk daadwerkelijk ook werkt.
Als jullie een idee hebben of oplossingen hiervoor graag of als een van jullie een server ruimte te huur hebben mag natuurlijk ook
P.s Ik zit bij medere clubs als ik het zo mag zeggen voor de php maar deze is het beste ik krijg reactie`s waar ik aan heb en jullie denken ook mee.
en heb 2 mensen die willen helpen
zodra wij een sript hebben gemaakt en die is geschikt voor hier dan plaats ik die bij jullie mischien hebben jullie er ook wat aan. ( niet de gehele game natuurlijk )
En bij de pagina medemogelijk gemaakt door deze site
Dat is mogelijk, dat wij daarboven uitkomen maar dat vind ik niet zo erg want kwaliteit en hoge grafische en speelbaarheid en de snelheid is belangrijker dan de kosten, wat bij een goede game verdient het zich zelf terug.
Dit is vooraf onderzocht.
bedankt voor je reactie
?
Onbekende gebruiker
14-03-2009 10:12
Je kunt gewoon op het (edit) knopje drukken voor als je wat wilt toevoegen.
Moet je voordat servers e.d. gaat huren niet bedenken hoe en wat je het helemaal precies wilt enzo? Dus als je toevallig een of andere rare obscure php module nodig hebt, dat je dan ook kan krijgen.