Hallo allemaal, ik heb weinig tot geen verstand van PHP en andere zaken.
Maar toch ben ik opzoek die mij wilt helpen met het volgende :
Ik zoek een gelijkwaardige game schript zoals www.kapilands.nl
mocht er iemand zijn die hierin wat ziet hoor ik het graag
ik weet voor niks gaat de zon op dus geef mij jou voorstel en wij komen er wel uit hoop ik.
Daar heb je wel gelijk in maar ben wel zeer voorzichtig met het laten zien van de powerpoint uitleg en de story bord deze kunnen alleen worden gezien met bijzijn van mij.
Maar soms moet je met de billen bloot om helpers te krijgen hellaas.
Welke of wat kan ik het beste gebruiken als server voor de game een webruimte kopen ? of een server kopen en daar de game op laten draaien.
dit is nodig om bepaalde onderdelen van de game te testen voor de bouwers zodat zij kunnen zien of hun werk daadwerkelijk ook werkt.
Als jullie een idee hebben of oplossingen hiervoor graag of als een van jullie een server ruimte te huur hebben mag natuurlijk ook
P.s Ik zit bij medere clubs als ik het zo mag zeggen voor de php maar deze is het beste ik krijg reactie`s waar ik aan heb en jullie denken ook mee.
en heb 2 mensen die willen helpen
zodra wij een sript hebben gemaakt en die is geschikt voor hier dan plaats ik die bij jullie mischien hebben jullie er ook wat aan. ( niet de gehele game natuurlijk )
En bij de pagina medemogelijk gemaakt door deze site
Dat is mogelijk, dat wij daarboven uitkomen maar dat vind ik niet zo erg want kwaliteit en hoge grafische en speelbaarheid en de snelheid is belangrijker dan de kosten, wat bij een goede game verdient het zich zelf terug.
Dit is vooraf onderzocht.
bedankt voor je reactie
?
Onbekende gebruiker
14-03-2009 10:12
Je kunt gewoon op het (edit) knopje drukken voor als je wat wilt toevoegen.
Moet je voordat servers e.d. gaat huren niet bedenken hoe en wat je het helemaal precies wilt enzo? Dus als je toevallig een of andere rare obscure php module nodig hebt, dat je dan ook kan krijgen.
Of als je besluit om het niet meer in php te doen maar in bijvoorbeeld coldfusion?
Kijk daarvoor heb ik dus mensen nodig die mij hierbij willen helpen en zo zijn we weer rond :).
Nu je met teksten gaat gooien Coldfusion nooit van gehoord. maar dat geef niks.
Wij zijn ook in gesprek met een bedrijf inventis om te kijken wat zij kunnen doen voor ons .
Sorry ik zal invervolg het knoppie gebruiken
WillemJan Z : een dedicatend hosting is inderdaad waar wij naar zitten te kijken,
het tweede waar wij naar zitten te kijken is een complete server te bouwen bij mijn bedrijf voor de game Wij hebben 3 testen gedaan daarmee het enige nadeel van een eigen server is de profider dus bleek niet de juiste snelheid te halen die ik voor ogen. Een goede oplossing hiervoor kan ik niet echt vinden. Daatnaast is het nu een nederlandse versie maar daarna moet er een Engelse versie komen de Nederlandse is voor mij zelf ik kan geen goed engels kan dus tja daarna wordt de Game omgezet in het engels- en weer later Duits en frans
Je kan ook je eigen server bij een datacentrum in het rek hangen. Kost je misschien 50,- per maand (verschilt uiteraard met datacentrum). Meestal ben je dan wel zelf verantwoordelijk voor het onderhoud. Maar je hebt dan wel meer zekerheid van uptime (mits de server zelf niet stuk gaat :P)
Ga je naar Inventis gaan? Zou je dan niet beter het spel door hun laten ontwikkelen? ALs je toch zegt dat je tegen de 10.000 euro budget hebt, kan je het evengoed door echte professionals laten doen? Inventis is namelijk op gebied van webdesign en coding een van de vooraanstaande bedrijven van Europa...
Jens, 10.000 voor zo'n spel is niet veel, er zit heel veel geld en tijd in om zoiets te ontwikkelen. Als Inventis zo vooraanstaand is als jij zegt (wat ik betwijfel, maar dat terzijde), zullen ze het niet voor dat geld doen.