Hier heb ik wederom een vraagstuk waar ik niet helemaal uit kom. Het eerste gedeelte kreeg ik echter wel voor elkaar :D
Laat de op het scherm de tafels 1 t/m 16 op het scherm zien.
Hierbij moeten twee tafels naast elkaar staan: Dus tafel 1 en 2, 3 en 4 enz.
Aan het einde van elke tafel staat de tekst Einde tafel x, waarbij x het nummer van de tafel is.
In het script wat gemaakt moet worden komt minimaal voor:
• De for-lus
• Een while lus
• Zet tussen de horizontale tafels een paar puntjes.
• Zet tussen de verticale tafels 2 x een <br>.
Dit heb ik tot zover voor elkaar gekregen. Slechts 1 tafel dus. De while lus heb ik maar achterwege gelaten, omdat deze tot het oneindige door ging berekenen.
[quote='SanThe schreef op 07.03.2009 16:39'][quote='wesley schreef op 07.03.2009 16:37']hehe.... ik vind het leuk als zoiets gebeurd :P
Als dit toch huiswerk is dan heb er maar één woord voor: Triest.[/quote]
Helemaal mee eens en als dit zijn huiswerk is en hij heeft hier al moeite mee dan zie ik het somber in voor de rest van zijn opleiding. Mijn advies: direct stoppen en lekker onkruid gaan wieden.[/quote]
Zulke reacties had ik al verwacht. Laag hoor.
Wordt toch ff volwassen Bart!
Als jullie het niet vertrouwen, dan had je maar geen nieuwe bericht moeten neerzetten. Dan is dat jullie eigen schuld :p
Ben trouwens al lang klaar met mijn opleiding.
Gelieve Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
[quote='Bart schreef op 07.03.2009 17:18'][quote='SanThe schreef op 07.03.2009 16:39'][quote='wesley schreef op 07.03.2009 16:37']hehe.... ik vind het leuk als zoiets gebeurd :P
Als dit toch huiswerk is dan heb er maar één woord voor: Triest.[/quote]
Helemaal mee eens en als dit zijn huiswerk is en hij heeft hier al moeite mee dan zie ik het somber in voor de rest van zijn opleiding. Mijn advies: direct stoppen en lekker onkruid gaan wieden.[/quote]
Zulke reacties had ik al verwacht. Laag hoor.
Wordt toch ff volwassen Bart!
Als jullie het niet vertrouwen, dan had je maar geen nieuwe bericht moeten neerzetten. Dan is dat jullie eigen schuld :p
Ben trouwens al lang klaar met mijn opleiding. [/quote]
Pas als je iemand anders gaat vragen jouw huiswerk te maken moet je volwassen worden. SanThe en Bart merken dat hier terecht op.