<? PHP
echo "hello world";
?>

What is wrong in here?
cause this doesnt work!:(

probably my document is bugged?
Sinds wanneer maak jij je er zorgen over? ik krijg meestal van die mailtjes van Santhe! xD houd je aub gewoon bij mijn probleem en laat de admins de rest regelen aub? er zijn al genoeg bemoeials op de wereld!

ps. op deze manier zou ik ook wel aan 3000+ posts komen...

Karl schreef op 11.03.2009 14:40
[quote='berry schreef op 11.03.2009 13:45']<? PHP
echo "hello world";
?>

What is wrong in here?
cause this doesnt work!:(

probably my document is bugged?

Het is hier gewoon een Nederlands forum, dus je kunt gewoon goed Nederlands schrijven. Dat Engels is nergens voor nodig.
Verder kun je topictitel ook wel veranderen in zoiets als "Echo werkt niet", dat zegt net even iets meer dan "HELP!" vind je ook niet?

Paradox&#8482; schreef op 11.03.2009 13:49
lol, of <?= "Hello World!"; ?>

Moet shorttags wel aanstaan: [php]ini.core#ini.short-open-tag[/php][/quote]
Erg irritante titel.

En gezien de fout ben ik ook niet van plan een antwoord te geven (ook al hebben andere dit al weg gedaan).

Ik weet niet wat je punt is, even wat aandacht trekken?

Tips voor de volgende keer:
  • [li]|Een normale titel gebruiken.[/li]
    [li]Nederlands praten.[/li]
    [li]Wat beter kijken voor je wat post.[/li]
berry schreef op 12.03.2009 11:48
Sinds wanneer maak jij je er zorgen over? ik krijg meestal van die mailtjes van Santhe! xD houd je aub gewoon bij mijn probleem en laat de admins de rest regelen aub? er zijn al genoeg bemoeials op de wereld!

Gast, 2 woorden voor jou: EPIC FAIL!
berry schreef op 12.03.2009 11:48

Had je het tegen mij?
Zoja, als je een reactie in je topic krijgt en een mailtje van Santhe dan lijkt het me dat het toch wel overduidelijk is dat je iets verkeerd doet.
Waarom ik er wat van zeg? Omdat het zwaar irritant is. "HELP!" omschijft niks, het zegt niks over je topic, iedereen heeft hier hulp nodig, daarvoor het het hier phphulp.
Verder reageerde ik ook op jou probleem (namelijk op paradox).
Als er geen bemoeials waren geweest, had jij waarschijnlijk ook geen antwoord gehad op je vraag.
Als je het niet tegen mij had (wat denk ik hoogst onwaarschijnlijk is, aangezien je mij quote), dan is dat van wat ik hierboven zeg niet van toepassing...

Chris Kortaan schreef op 12.03.2009 12:41
[quote='berry schreef op 12.03.2009 11:48']Sinds wanneer maak jij je er zorgen over? ik krijg meestal van die mailtjes van Santhe! xD houd je aub gewoon bij mijn probleem en laat de admins de rest regelen aub? er zijn al genoeg bemoeials op de wereld!

Gast, 2 woorden voor jou: EPIC FAIL![/quote]
Uiterst constructieve bijdrage weer van jou.

Reageren