Nu heb ik echo $test; gebruikt om te testen of het allemaal wel werkt mijn script... maar dat komt er gewoon goed uit. alleen hij haalt die informatie niet op uit me vorrige script. het is heel basic HTML maar als je er 1 a 2 jaar nix meer mee hebt gedaan is het super irritant!
En dan? Zolang jij er van overtuigd bent dat je geen fouten hebt gemaakt, zul je de fouten ook niet zien. Je eigen fouten opsporen is toch al een hele klus, die zie je keer op keer weer over het hoofd. Dus even de fouten op het scherm zetten, scheelt je een hele hoop tijd en frustratie.
@Dennis, Het ligt inderdaad aan jouw, stel jouw ouders zeggen altijd tegen jouw dat groen geel is en dat geel groen is (van jongs af aan) dan zou jij nu denken dat groen geel is! En al helemaal als wij dan zouden zeggen ga eens goed kijken dan vraag jij je eigen ook af van, wat l*llen hun, jij weet dan namelijk niet beter!
@ Berry: Het is niet $POST_['naam'] maar $_POST['naam'] ;)
@Dennis, Het ligt inderdaad aan jouw, stel jouw ouders zeggen altijd tegen jouw dat groen geel is en dat geel groen is (van jongs af aan) dan zou jij nu denken dat groen geel is! En al helemaal als wij dan zouden zeggen ga eens goed kijken dan vraag jij je eigen ook af van, wat l*llen hun, jij weet dan namelijk niet beter!
@ Berry: Het is niet $POST_['naam'] maar $_POST['naam'] ;)
$POST_['auction']
Er is helemaal geen inputveld met die naam.
Over het zien of niet zien van zo'n typfoutje: Zoals jullie kunnen concluderen uit mijn vorige post had ik het ook niet gezien, anders had ik het wel gemeld.