Ik kreeg het volgende 'spam' bericht:

Ontvanger Yearupie
Afzender rob
Verstuurd op 13.03.2009 20:44
Onderwerp leuke site
wordt lid van deze tegekke site http://www.mijnmaffia.nl/~~

gewoon doen

A. je bent er niet toe verplicht!
B. voor jouw is het vervelend maar voor het persoon is het reclame maken een tip word lid als je wilt of verwijder ga er veder niet op in maak er geen drama van als het ook niet nodig is
C. meer info je kan mij altijd aanspreken ik probeer ten slotte te helpen
Dit is gewoon spam,,
Klaag hem aan!! het is tenslotte verboden om te spammen, in welke vorm dan ook.
Overigens is dit wel waardeloze spam, je krijgt er geen grotere lul van, of wat dan ook, wat de meeste spam mij toch wel belooft.
hier heeft hij gelijk aan!
Hij heeft het volgens mij hier op phphulp pm dingetje ontvangen.
Wat je kan doen is klagen bij bas kreleger. :) of mods
Ja, of je maakt je niet zo druk en stuurt gewoon een bericht terug met dat je dat niet op prijs stelt. Heb het ook wel eens gehad, 1 keer. Het is niet dat je daarna doodgaat van de spam of zo. En, technisch gezien*, is het niet eens spam. Naar "Justitie" stappen heeft dan ook weinig zin, behalve ter vermaak van de dienstdoende ambtenaren achter de balie.

* Art 11.7 lid 1 Telecommunicatiewet:

Het gebruik van automatische oproepsystemen zonder menselijke tussenkomst, faxen en elektronische berichten voor het overbrengen van ongevraagde communicatie voor commerciƫle, ideƫle of charitatieve doeleinden aan abonnees is uitsluitend toegestaan, mits de verzender kan aantonen dat de desbetreffende abonnee daarvoor voorafgaand toestemming heeft verleend, onverminderd hetgeen is bepaald in het tweede lid.
Maffiagames ruiken naar shit, ze mogen allemaal de eeuwigdurende zakjeuk krijgen!

(Powerd by Wes)
oftewel,
Als ik een dagje even achter mijn pc duik, en 1000en mails handmatig verstuur, is het volkomen legaal, Hoera voor de maas in de wet, of toch niet?
Ooit van "delete" gehoord? Gewoon gebruiken en je nergens meer druk over maken. Er zijn belangrijker dingen in deze wereld...
Wat doet dit in een forum? Kunnen wij dit 'oplossen'? PM Bas of Rob zelf, en ga niet het forum ook nog eens met die link vervuilen.

Reageren