Ik ben al een hele tijd bezig met een grafiek en daar heb je bijvoorbeeld een array als dit:
$datay1 = array(20,15,23,15);
Nu wil ik een array uit de database halen met de getallen van het aantal bezoekers per dag. Dus bijvoorbeeld 3 maart is 356, 4 maart 546, 5 maart 846 etc. Dan moet de array(356,546,846); worden.
Ik heb foreach(), een for() en while() al geprobeerd maar kom er niet uit.
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Nu krijg ik alleen met een ander probleem te maken.. Hoe maak ik de juiste query om het aantal bezoekers per dag uit de database te halen?
Ik heb nu:
<?
//Pageviews per dag
$grafiekSql = "SELECT count(*) AS total FROM bezoekers_log WHERE month='".$month."' AND year='".$year."'";
$grafiekQuery = mysql_query($grafiekSql);
?>
Dit is dus voor de pageviews per dag. Hoe moet ik dan de unieke bezoekers per dag van deze maand uit de database halen?
Gelieve Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.