Ik heb een probleem met DirectAdmin API.
Ik krijg een mooi overzicht weergegeven. Alleen het probleem is wanneer ik het overzicht weer vernieuw dan zijn mijn subdomains verwijderd.
Ik wil de subdomains 1 voor 1 verwijderen en niet allemaal tegelijk.
Ik ben er al een behoorlijke tijd mee bezig maar ik krijg het met geen enkel mogelijk voor elkaar. Heeft iemand een oplossing?
Die regel 306 moet zijn:
<?php
if(isset($headers['location']))
?>
Ze gebruiken een verkeerde manier van controleren.
Bedankt, Dit is aangepast.
@SanThe: Ik heb bovenstaande aangepast, dit is al in ieder geval opgelost, daar heb ik geen fouten meer in zitten. Ik heb nog eens goed gekeken naar de script van Arjan, maar kan hieruit geen conclusie trekken. Ik ben bang dat ik de code van Arjan ergens verkeerd geplaatst heb, kan dit kloppen?
Moet je die dan niet vergelijken met wat er in de GET zit?
Iets van
if($value == $_GET['domeinnaam'] and ......)
Het lijkt net of het script er meerdere keren over doet. Ik heb net in DirectAdmin 3 subdomeinnamen aangemaakt. Nu krijg ik de melding:
Ik verwacht enkele waardes! Ik verwacht enkele waardes! Ik verwacht enkele waardes!
Dit is al niet goed volgens mij. Ik klik op de delete knop van 1 van de subdomeinen, dan moet hij toch maar 1 keer een actie uitvoeren, en niet 3x.
Nu wil hij wel de waardes van echo $domein.' - '.$subdomein; weer. Maar hij verwijderd nog niets.
Alleen wanneer ik weer naar deze pagina gaat verwijderd hij weer alles.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij 1 subdomein verwijderd en niet allemaal.
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Er klopt -echt- helemaal -niks- van. Ik denk dat je beter iemand kunt inhuren want dit word niks, je snap niet eens hoe die $_GET's in elkaar zitten en vervolgens ga je maar een beetje random codes toevoegen.