Ik probeer nu eigenlijk al weken om m'n xampp webserver aan m'n ip te koppelen, dit moet met port forwarding maar dit lukt om de een of andere reden maar niet..
Kan wel via FTP verbinden en op m'n CSS server (draaien op zelfde "server")..
Kan iemand me wat helpen?
Dit laat ik nu port forwarden voor m'n web server..

http://84.193.38.68/
Hoi, Heeft het niets te maken met je CSS rule, die er onder staat want daar heb je 20-26 ook bij staan. kan zijn dat de routing niet eens geaccepteerd wordt. DLINK is nogal eigenwijs.

Want die 2 overlappen elkaar dan.

probeer het eens met alleen poort 80 te forwarden naar je dest.

Grts, René.
Staat er toevallig ergens iets in de router over WebAdmin poort. Kan me heugen toen ik een DLINK router had, dat ik daar iets uit moest zetten voor dat ik poort 80 kon gebruiken.

of wat natuurlijk ook kan is dat de provider poort 80 blokkeerd voor buitenverkeer om te voorkomen dat er webservers gebruikt worden.

@home / Ziggo tegenwoordig heeft dat namelijk ook.

Grts, René
Nee, geen idee, zal eens na vragen.. Ik zit bij telenet (aka teleslet)..
Ik dacht ergens gezien te hebben dat telenet alle poorten < 1024 (gereserveerd) blokkeert.
Shit.. Klopt.. Hoe kan ik dit dan oplossen? Met poort 8080?
op de teleslet.be site
Daarnaast heeft Telenet onder meer ter beveiliging van het netwerk en de gebruikers een aantal "poorten" afgesloten op het netwerk. Op het residentiële productgamma van Telenet Internet zijn alle poorten onder 1024 binnenkomend gesloten.

Ze zijn gewoon bang dat mensen een prive server gebruiken ipv een server ergens te huren van hun :)

Gelukkig zijn er nog genoeg providers die zich daar niet mee bezighouden.

EDIT: //

Ohw's ik zie dat je het al had gezien.. Ja je zou een andere poort kunnen proberen, alles boven de 1024 zou moeten werken. 8080 is wel een veel voorkomend alternatief.

Suc6, René
@Paradox™

Heb je de server ook verteld dan dat die op 8080 moet luisteren ? Vanaf hier werkt http://84.193.38.68:8080/ iig niet...
Herstart je de router (oid) wel?
Als ik een poort heb open gezet dan moet ik altijd eerst even herstarten en dan werkt hij *hopelijk*

Reageren