Voor het bedrijf dat ik aan het opzetten ben (het in opdracht maken van commercials en bedrijfvideo's) ben ik op zoek naar een inlogsysteem waarbij klanten hun klantennummer kunnen invoeren en hun bijhorende wachtwoord, zodat ze toegang krijgen tot:
- een overzicht met al hun facturen (er kunnen dus meerdere facturen op éen klantennummer staan)
- een personal note namens mij (per klant verschillende tekst dus)
Ik wil dus iets waarbij ik dmv een online systeem facturen kan toevoegen en een personal note.
Alvast bedankt!!
Groetjes Tommy
Topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
?Onbekende gebruiker
04-04-2009 19:08
En bedankt santhe.. wou net iets posten lukte niet meer..
Wat ik dus wou zeggen is: Het zou verplaatst moeten worden naar aanvragen (al gebeurt bedankt santhe..). En bovendien denk ik niet dat iemand dit gratis voor je gaat doen aangezien het comercieel is.
Maar bestaan er dan niet al standaard scripts van dit soort?
?Onbekende gebruiker
04-04-2009 19:22
Ehm ik denk dat je dan naar iets van een soort forum opzoek moet gaan, en als je voor standaard scripts zoekt niet iemand anders laten doen maar zelf doen. En inprencipe als je het allemaal verder lukt is dit ook gemakkelijk om te maken. Gewoon alle verschillende facturen uit de database halen (als je dw cs4 gebruikt kun je zo een master-detailpage maken ) verder gewoon een personal message echoon als er niks is word er dus ook niks geechood. Veel succes!
?Onbekende gebruiker
04-04-2009 20:01
Standaard systemen hiervoor zijn er wel voor, jij wilt echter uitbreidingen er om heen die dus op maat moeten worden gemaakt.
Tenzij iemand in een erg verveelde en/of gulle bui is, zal hij/zij dit gratis doen.
maar weten jullie toevallig welke systemen hier het dichtst bij in de buurt komen? Als het niet exact is hoe ik beschreef, maar wel dat mensen hun eigen pagina krijgen bijvoorbeeld als ze inloggen, is het voor mij al voldoende; ik red mezelf dan wel. Alleen het begin is heel moeilijk voor me... Bedankt voor jullie reacties alvast!
?Onbekende gebruiker
04-04-2009 22:36
Neem een forum als voorbeeld je hebt de rest eigenlijk niet nodig alleen het inlog en profiel gedeelte of kijk eens bij een crimegame source (Crimesource.net) daar heb je ook een profiel pagina. Natuurlijk wel anders dan je zelf wilt.. Maar dat is aan te passen. En als ik het goed heb is er hier op phphulp ook een script voor, Groot Inlogsysteem v2.
of kijk eens bij een crimegame source (Crimesource.net) daar heb je ook een profiel pagina. Natuurlijk wel anders dan je zelf wilt.. Maar dat is aan te passen.
Een crimiclown aanpassen? Er is slechte code, hele slechte code, onvoorstelbaar slechte code en je hebt volslagen idiote code door een krankzinnige idioot geschreven. En dan komt de crimiclown...
Kortom, hoe gek ben je? En hoe (on-) veilig wil je het inlogsysteem hebben?