... om de website te verbreden? De website neemt nog niet eens mijn halve monitor in beslag met mn 1920 pixels brede monitor.

Een website die in het midden staat met een breedte van 960px lijkt mij toch wel beter dan dit smalle balkje wat een website genoemd wordt.

Die dikke balk reclame rechts en die brede rand links zorgt ervoor dat er geen content meer overblijft. Dan heb je nog die code vlakken die nog eens een stuk dunner zijn en de plaatjes die verkleint worden naar weet-ik-veel hoe klein.

Kortom, ff de content verbreden met 200px aub. Vergeet niet de img/code blokken ook te vergroten. :P
@ruud; ik denk niet dat alle gebruikers hier z'n groot beeldscherm als andere hebben ik ken nog steeds mensen die met 17" of 19" werken en met 19" zou 1200 er misschien echt NET oppassen. (heb zelf ook nog een 19" :( tijd voor vernieuwing)
wat Tommy zegt als mensen toch grotere letters willen zoomen ze maar in! :p
precies, houd het maar bij 1200. Op mijn werk zit ik nog met 1024 pixels breed.
Gek genoeg surfen de meeste mensen nog steeds op een max. resolutie van 1024x768 dus de pagina mag niet breder worden dan 1000px (24 over voor de scrollbars).

Ik heb mijn eigen website ook zo gemaakt. En er zijn geen horizontale scollbars op een resolutie van 1024x768.

(ik zelf heb een resolutie van 1920x1200 op mn laptop)
1000 lijkt me netjes ja

Maar we zullen zien wat het wordt :)
ben benieuwd
Wordt het niet eens tijd dat de compleet nieuwe PHPhulp komt:D ???

Mmm als je hier een nieuwe lay omzet en een paar bugs fixt dan is er toch geen compleet nieuwe nodig ?????

Of vergis ik me ergens :P
Nouu als je sommige delen wat optimaliseerd kan deze site een stuk sneller werken;)
Ja idd, moeten jullie ook altijd 2 sec wachten voordat een pagina is geladen of ligt dat aan mij?
Nou wel wat langer 2 sec. maar dat heeft meer te maken door de advertenties van google...
De nieuwe phphulp komt eraan, maar dat duurt even....

Zeker als Bas dit allemaal alleen moet doen?

Reageren