... om de website te verbreden? De website neemt nog niet eens mijn halve monitor in beslag met mn 1920 pixels brede monitor.

Een website die in het midden staat met een breedte van 960px lijkt mij toch wel beter dan dit smalle balkje wat een website genoemd wordt.

Die dikke balk reclame rechts en die brede rand links zorgt ervoor dat er geen content meer overblijft. Dan heb je nog die code vlakken die nog eens een stuk dunner zijn en de plaatjes die verkleint worden naar weet-ik-veel hoe klein.

Kortom, ff de content verbreden met 200px aub. Vergeet niet de img/code blokken ook te vergroten. :P
kunnen jullie dat ook niet voor tutorials en scripts maken?
Heb hem maar wat aangepast. Het is allemaal vies en dirty, maar lijkt 'redelijk' te werken. Er zitten wat foutjes in, maar dan moet je het zelf maar doen :P Geen zin er nog meer tijd in te steken.

breedbeeldversie1280px.user.js
vind het er toch op wat details na wel aardig uitzien...

bedankt!
Wordt het niet eens tijd dat we een nieuw design krijgen!!!!!!
Ja, al een jaar of 3 ? :p
haha, is al zo lang onderwerp van gesprek hier op het forum, de nieuwe site. Ik wacht nog steeds vol smart. Dacht al dat het niet meer door ging :D
Achja.... we zien het vanzelf, Bas heeft ook z'n eigen leven en z'n eigen dingen... die heeft het ook druk zat denk ik ;)
Hhhmm citaat's (citaten) weet niet Wat goed is de 2e volgens mij :) die gaan door de layout heen :O
... om wat geduld op te brengen?

Reageren