Een ei hoort erbij!
Ja tzelfde,

wat voegt dit topic toe aan PHPhulp?

een gezellige paassfeer denk ik ofzo :)
Ik moet zeggen dat je zelf ook behoorlijk asociaal reageerde tegen een moderator, ik zou dat niet doen omdat ik het niet durf. En al zou ik het durven doe ik het nog niet, ik ben goed opgevoed :)

[color=green][size=5]Fijne Paasdagen! :)[/size][/color]
Digi-NL | Loran schreef op 11.04.2009 21:52
Als je dus verder kijkt dan je neus lang is zie je dat ze 9.9 van de 10.0X wel goede hulp geeft KLIK

Psssst, het is een hij ;)
Whoeps !/21?<>?<,2/?\';=p-[l
Digi-NL | Loran schreef op 11.04.2009 21:52
Jij denkt dat je zo moet reageren als 'jouw' *vraag* niet goed word beantwoord door een Mod. Nou als je hier iets langer was dan ong. 12 dagen dan wist je wel beter dan [quote=TS]En dat voor een mod. Tss.

te doen tegen SanThe.

Als je dus verder kijkt dan je neus lang is zie je dat ze 9.9 van de 10.0X wel goede hulp geeft KLIK

Mensen zoals jij `Goemans` moeten direct een BAN krijgen en zoeken hulp maar op een ander forum `als ze je daar wel willen helpen`

En dan nog iets.
Ik vind dat er de laatste tijd te veel over Mods & Admin's word gezeikt.
Dan is dit niet goed dan dat niet. En dat dit weer niet goed is op de site en dat blabla bla
Hou wel in je achterhoofd dat Bas zo de stekker uit PHPHulp kan halen als hem dit te veel gezeikt wordt.

Een forum is om te helpen en niet om te ZEIKEN!

(let AUB niet op spel/typ-fouten)

Het lijkt hier wel een aanhang van een gekke man uit de 2e kamer die niet welkom is in meerdere landen (denk aan Fitna)

[color=red]JONGENS WAT ZIJN WE MET Z'N ALLEN AAN HET DOEN!?!?!?[/color][/quote]Waarom reageer jij zelf zo over the top. Je verandert je onderschrift in 'SanThe is TOP', kennelijk om een goede beurt proberen te maken bij een moderator. Daarnaast is het natuurlijk zeer dom om een forum te vergelijken met een aanhang van Geert Wilders. Overigens is het subjectief of hij gek is of niet.

Mensen zoals jij `Goemans` moeten direct een BAN krijgen en zoeken hulp maar op een ander forum `als ze je daar wel willen helpen`
Ik denk dat de door jou zo geliefde moderators heel goed zelf kunnen bepalen wat een ban verdient en wat niet. Daar hebben ze jou niet voor nodig.
Er wordt door iedereen wel aardig wat geflamed hiero... Na een tijdje leer je er wel omheen te lezen, Want ERGENS zit er wel een antwoord in het stoere-jongens-commentaar verwerkt...
Wat een onzin. Er wordt gewoon geen vraag gesteld, dus is het logisch dat SanThe zo reageert. Ik bedoel, zo had ik zelf ook kunnen reageren? Geen reden dus om zo'n topic als dit te openen, zeker niet voor iemand van jouw 'formaat'. Je bent hier net, je hebt pas een paar dingen gevraagd en dan begin je al te zeiken. Geen recht toe, als je het mij vraagt. Zorg eerst maar dat jij anderen een beetje kunt gaan helpen, voordat je de aan jouw geboden hulp zo gaat beoordelen.

@Loran:
Waar jij toch iedere keer weer mee bezig bent... Wat probeer je nu te doen? Dat SanThe gaat roepen "Ode aan Loran" ofzo? Dat SanThe tegen Bas gaat zeggen "Je moet Loran nemen als nieuwe mod, die kan dat want hij slijmt uren lang bij mij!" Ik heb een rothekel aan jouw soort mensen. Wat heb je er nu aan om hier te gaan zitten slijmen? Je komt alleen maar in een negatief daglicht te staan bij je mede-forumleden. Als je overal uitgekotst wordt schiet je er zeker niet veel mee op, wel? :-)

@Timen: Geflamed wordt er pas als daar een goede reden voor is, en meestal is die er. Mensen die denken het beter te weten en een moderator zwart willen maken, terwijl diegenen zich nog totaal niet bewezen hebben alszijnde hulp-bieders... Dan mag er geflamed worden. Men moet z'n plaats kennen in een maatschappij als die van ons. Vaak zit er niets anders op dan dat hardwoordig te kennen te geven.

Maar goed, er is dus geen enkele reden om te gaan zeuren over het gedrag van een moderator. Lees gewoon de regels en stel je vraag expliciet!!
Wat ik dus met de reactie hier had bedoelt is dat iedereen hier zit te klagen.
Als het zo doorgaat dan is er misschien over een half jaar geen PHPhulp meer en moet je ergens anders hulp gaan zoeken.
En dat van mij was/is niet slijmerig bedoelt.

En wat ik zie over die man in de 2e kamer neem ik terug, had ik niet moeten zeggen. Excuses daarvoor, ook als ik iemand heb beledigd daarmee.
no offence, maar of deze site nou wel of niet blijft bestaan maakt vrij weinig uit.
dat het een nederlands forum is is leuk, maar globaal gezien zijn er honderden te vinden, ik zou er dus geen nacht van wakker liggen eerlijk gezegd.

Reageren