Beste mede php-ers,
wat ik nog regelmatig tegen kom op phphulp zijn scripts zonder voorbeelden, dit is natuurlijk niet erg gebruiksvriendelijk. Nou weet ik niet of dit door luiheid komt of omdat er geen plek is om het voorbeeld te uploaden, maar ik zou graag een voorstel willen doen en soms zijn de links zo oud dat ze niet meer werken.
Ik heb een vrij ruime webhosting, ruim genoeg om alle voorbeelden op te kunnen slaan: 500GB webruimte, unlimited bandbreedte, unlimited databases.
Mijn voorstel is, dat ik een ruimte vrij zet voor alle voorbeelden. Kortom iedereen die een PHP script schrijft, mag het voorbeeld op mijn hosting zetten. Zou dit een goed/leuk idee zijn?
Nou denkt natuurlijk iedereen, wat wilt hij er voor terug dan.
Donaties zijn natuurlijk altijd welkom, zoals we allemaal weten is webhosting niet gratis. Maar ik vraag geen verplichte betaling, en misschien wil je zo vriendelijk zijn op (mijn)google-ads boven of onderaan je voorbeeld te zetten.
Nou ik hoor het allemaal wel, en ik zou ook graag reacties zien van de phphulp crew, misschien dat we een deal kunnen sluiten :)
1.378 views