Ik gebruik het script op http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/69/
maar krijg hier de volgende foutmelding:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /data/members/paid/e/c/echeguevara.com/htdocs/www/w87/pics/index.php on line 361

te zien.

Verder doetie het wel gewoon...
Op lijn 361 staat:

$buf .= fread($fp, 1024);

========================================
$fp = popen("$root/system/./jhead -se '$file' 2>&1", "r");
while (!feof($fp)) {
$buf .= fread($fp, 1024); <====
}

========================================

Ik heb dat op die pagina ook al gevraagd maar geen (goede) antwoorden gekregen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Aan de grote van de foto ligt het niet, de plaatjes zijn kleiner dan in het voorbeeld...
Je duurt er laner dan 30 seconden om ddepagina ut te voren...
ja maar hoe komt dat? Bij het voorbeeld wordt alles heel snel uitgevoerd... En het zit op de server van lycos (betaald), die niet langzaam is ofzo...

Weet Bas misschien hoe dit komt...?
PM em, email em maargoed ik hat het probleem ook... Vint jammer, maargoed niks aan te doen.. :)
ik denk dat er wel wat aan te doen is en wil het graag gebruiken tis namelijk erg handig...
Edit: Nvm :)
En het zit op de server van lycos (betaald), die niet langzaam is ofzo...

Ik heb ook een account by lycos, betaald (standaard-packet geloof ik) maar als ik 's avonds mijn websiet probeer te berijken krijg ik vaak sterk het gevoel dat het niet echt qualiteits-hosting is. Hij is dan soms wel 10 keer zo sloom! (al merk je een verschil van 0.05 en 0.5 niet zo heel erg snel op)

Amerika online zeker...
Maar daar kan het niet aan liggen, want dit geeft hij elke dag aan, en de plaatjes laden zonder dat programma wel gewoon snel...

En ik heb All in one pakket (toen het een tijdje geleden gratis was...)
bestaat het bestand $root/system/./jhead wel?
volgens mij kan /./ namelijk niet.
Doe eens
<?php
if(file_exists($root."/system/./jhead")){
$fp = popen("$root/system/./jhead -se '$file' 2>&1", "r");
while (!feof($fp)) {
$buf .= fread($fp, 1024);
}
}
?>
want je lus gaat eeuwig door waarwschijnlijk, en dat gebeurt als hij geen einde van het bestand kan vinden, en ook als hij helemaal geen bestand kan vinden en dus een lege $fp terug geeft.
Zal het proberen, hou je op de hoogte :)
graag.... ;)

Reageren