Hoi...

Leuk zown poll, maar t verschil in IE en FF vin ik wel een beetje hinderlijk... Let op, in IE:

in FF:

Mogelijk om dat aan te passen...??

Johan
//edit: typo..:S
En daar in zie ik iets wat mij af en toe meer stoort… Die PHP-code die in IE wel in een fixed-font is en in Firefox niet…

Elwin
heb ik ook dan met dat topic wat ik toen maakte, ik ben ook vervend FF'er :P
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 14.03.2005 09:00
En daar in zie ik iets wat mij af en toe meer stoort… Die PHP-code die in IE wel in een fixed-font is en in Firefox niet…

Elwin

ja ook, maar ik vin die tekst dor het beeld heen vervelender... :)
vind de zin ok niet super:

PHPhulp meeting met vele extra's in Balk, kom jij?

met vele extra's in Balk? wtF?
Gerben van Erkelens schreef op 14.03.2005 16:41
vind de zin ok niet super:

PHPhulp meeting met vele extra's in Balk, kom jij?

met vele extra's in Balk? wtF?

Balk is het plaatsje je moet het maar net weten hea
aha ow plaatsje ik dacht al houte balk wtf was zeker iemand vroeg op :P:P maar goed tis dus een plaats :D
Misschien moeten jullie even met de oplossing komen dan. Ok, ik geef toe, ik erger me er ook aan, maar ik kan wel gaan zeuren, ik hoef het niet te fixen. Diegene die dat wel moet, moet wel even weten hoe het moet. En als dat hier dan al vast even snel staat hoe (dus wat er in het stylesheet bij moet) is de drempel om er iets aan te doen een stuk lager.

[/zeikmodus]

Misschien kunnen jullie van het woord 'Balk' even een link maken zoals deze hier bijv.
Ik kan het niet fixen (geen rechten om de poll te wijzige)...

kweet ook niet hoe die pollvraag werkt, als die uit een db gelezen word, lijkt mij het handigt een \n of een <br> neer te zetten na die komma.....

:)
Jelmer schreef op 15.03.2005 16:44
Misschien moeten jullie even met de oplossing komen dan. Ok, ik geef toe, ik erger me er ook aan, maar ik kan wel gaan zeuren, ik hoef het niet te fixen. Diegene die dat wel moet, moet wel even weten hoe het moet. En als dat hier dan al vast even snel staat hoe (dus wat er in het stylesheet bij moet) is de drempel om er iets aan te doen een stuk lager.

Yeah ! Wij gaan Bas leren hoe ie een site moet maken... *g*
ja spannend... :/

Maarehhhh tis wel gefixed..

Cool man..!! :D

Reageren