ok ik wil even (als je tijd hebt) dat je even kijkt naar: http://www.bernostyle.nl.. en geef je reactie;) commentaar hou ik van want dan kanm ik zienw at ik moet verbeteren enzo.. dus zet alles maar hierop over de site;) thx..
Ik zou voor een strak lettertype à la Verdana gaan, op bvb 11 px ofzo... En uiteraard styles op je login velden & submit button... Ook je menu zou ik totaal anders doen... Je bouwt een site waar ps tuts opkomen, dus eigenlijk vind ik het (buiten de banner) wat schraal....
?
Onbekende gebruiker
14-03-2005 17:56
Ik zou zelf meer gaan voor Arial of Arial Narrow en dan op 14 px.
Maar goed het ziet er al veel beter uit, trouwens een hele vooruitgang op vorige layouts.
Misschien zal de header beter kunnen of miss. een wisselende header
Ik krijg eerst een banner en een half menuutje dat bijna mn beeld vult, en dan moet ik scrollen voor de pagina zelf :o misschien je banner wat kleiner? :) (ik @ 1024*768 ;)
Ik vind trouwens ook dat hij er voor een site met Photoshop tutorials een beetje saaiig uitziet. Best wel mooi, maar ook niet heel super. En dat zou ik wel verwachten als er tutorials over graphics op staan. Of in ieder geval wat meer plaatjes...
En ik moet inderdaad ook scrollen om de daadwerkelijke pagina te zien. Ik stoor me daar nu nog niet echt aan, maar ik kan me wel voorstellen dat het een beetje irritant is als dat steeds is.