Ey PHPHulpers,

Site revieuw.. wat vinden jullie van deze site?
Klik

Ps. Let nog niet op de foto's, daar ben ik nog mee bezig !

Greetz,
Matthijs
Ziet er leuk uit! Alleen is het misschien mooier als je die tekstjes aan de linker kant iets meer naar binnen zet.
Ik had bij het reserveren een datum voor de voorstelling gegeven. En als ze er niet zijn geen mogelijk heid bieden een reserveren.

Voor de rest is hij mooi en strak. Alleen vind de "sluik" reclame wel ergs storend :)
ziet er wel leuk uit idd, alleen de nieuwsberichten zou ik nog even naar kijken, ze worden nu erg onlogissch afgebroken vind ik
Oke dan ! Super, hier heb ik veel aan.

Ik ga er ff wat dingen verbeteren.
Mocht er meer zijn ! Blijf posten, feedback altijd welkom!

Thnx!
Mooie site, alleen het font dat je gebruikt vind ik niet zo mooi, een strakker font zoals Verdana of Trebuchet MS zou mooier zijn denk ik
Ik zou inderdaad een ander font nemen. De site is redelijk simpel, maar dat is niet erg. Niet veel aanmerkingen.

Eén dingetje: probeer je teksten ook met afbeeldingen te ondersteunen, anders wordt het zo saai.
Maak de knoppen (pijlen) van het menu ook klikbaar.

Veder ziet er goed uit
Akkoord met Webmakerij... Het eerste waar ik op wou klikken, waren de pijlen, en niet de tekst... :-/
same here :'), verder ziet het er netjes uit :)
Dank voor alle feedback !
En heb er gelijk wat mee gedaan ;)

Changelog:
--------------------------------------------------
> Nieuws verder naar het midden ( Joep )
> Indien geen datum is gesteld, reserveren niet mogelijk ( Jaap Marcus ) --> goeie ;) wask vergeten.
> Nieuwsberichten worden niet meer afgebroken,
gewoon kopje van gemaakt met max chars 25
( Gerben van Erkelens )
> Knoppen ( pijlen ) klikbaar
-------------------------------------------------

Dank voor feedback, en blijf posten indien nog opmerkingen.
Ander font doe ik niet, daar ben ik wel tevreden over.
"Sluik reclame" ( Jaap Marcus ) ghe... tja k wil de gebruiker wel laten weten wie het gemaakt heeft he?! ghe ghe ;)
( ps. wel 1 dingetje - index - weggehaald ;) )

Thnx @ll

Greetz
Matthijs

Reageren