Ik heb een plan om een nieuwe site te maken
zoals hyves, facebook en dergelijke
ik heb bhiervoor hulp nodig. Iemand die Mysql kent.
Php en Html ken ik wel.

Hoor snel van je.
Mvg Salim
De bedoeling is dat we er gezamenlijk voor zorgen en dat we de inkomsten verdelen.
Wat is je budget dan? Niet dat ik je ook maar een minikans van slagen geef.
Heb je ook maar enig idee, stel dat het populair wordt, wat je dat gaat kosten?
Heb je enig idee hoeveel servers Hyves en Facebook gebruiken (hint: Je kan beter het aantal serverparken gaan tellen)
Het is juist de bedoeling een website op te zetten voor dat andere het doen en ermee populair worden.
ja dat bedoel ik nou. maar heb wel steun nodig. als ik een crew kan maken bijv via phphulp zou dat top zijn.
Pepijn schreef op 03.05.2009 23:45
Het is juist de bedoeling een website op te zetten voor dat andere het doen en ermee populair worden.
Is handig, maar hoeft niet :) Kijk maar naar Hyves, Facebook bestond al eerder, maar (in NL) is Hyves toch echt populairder.

Mij is het alleen nog steeds een raadsel waarom het zo populair is, usability van 0.001 +-?
Als het lukt ben je wel een paar miljoen rijker.
Hyves en usability? Die combinatie is niet mogelijk lijkt het haast wel.

Maar je hebt gelijk, toch werkt het niet altijd zo ;)
Niemand die me verder kan helpen? ik zou graag een crew wille opstellen van een paar man?
Salim schreef op 03.05.2009 23:50
Als het lukt ben je wel een paar miljoen rijker.
You wish, Hyves draait volgens mij nog steeds geen winst? Facebook geen idee, maar Youtube maakt nog ruim 200 miljoen per jaar verlies geloof ik.

edit: Heb het even opgezocht, Hyves heeft een kleine winst. Voornamelijk door de goldmembers kunnen ze nog bestaan.

Reageren