Hallo iedereen,

Ik wil graag het bestandje 'hosts' bewerken in c:\windows\system32\drivers\etc\ maar vista zegt dan dat ik daarvoor niet de rechten heb.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik ben gewoon admin.

En ja ik heb al gegoogled.

Mvg
Pepijn
Ja het is eigenlijk wel koffiehoek, maar ik wilde graag snel antwoord en het heeft toch een beetje met servers te maken.

Als ik g invul moet ik naar google.nl gaan.
En y naar youtube.nl
je kunt het eventueel eerst ergens anders opslaan en er dan naartoe kopieren, dan krijg je volgens mij de vraag of je het wilt overschrijven. Of je moet UAC uitzetten.
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:37
Ja het is eigenlijk wel koffiehoek, maar ik wilde graag snel antwoord en het heeft toch een beetje met servers te maken.

Als ik g invul moet ik naar google.nl gaan.
En y naar youtube.nl
Jij bent niet belangrijker dan anderen. Jouw topic is niet belangrijker dan dat van een ander.

Als je dit wilt, download dan gewoon Opera. Als je daar bijvoorbeeld "g titelvanfilm" intikt, wordt een een zoekopdracht op YouTube gedaan.
Ik ga dat verborgen admin acc. maar proberen.

@Midas
Ik zeg toch niet dat mijn topic belangrijker is dan anderen.

Als er een file is en iemand rijd over de vluchtstrook omdat hij haast heeft. Is hij dan belangrijker dan de mensen die wachten in de file? Nee, het is een aso die zich niet aan de regels houd.
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:45
Als er een file is en iemand rijd over de vluchtstrook omdat hij haast heeft. Is hij dan belangrijker dan de mensen die wachten in de file? Nee, het is een aso die zich niet aan de regels houd.
Net zoals jij dus. Dit topic hoort in de koffiehoek.

En ja, hij doet zich in dat geval voor als iemand die belangrijker is. Want wat jij nu doet is zeggen: "Ik moet even snel, ik wil antwoord". Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.
Ja ik ben een aso.

En ja, hij doet zich in dat geval voor als iemand die belangrijker is. Want wat jij nu doet is zeggen: "Ik moet even snel, ik wil antwoord". Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.

De vluchtstrookrijder vind zichzelf niet belangrijker dan anderen door de regels te overtreden.

Net zoals ik. Ik vind mijn topic belangrijk, en overtreed de regels. Daarmee geef ik niet aan dat ik het belangrijker vind dan die van anderen.

EDIT:

"Ik moet even snel, ik wil antwoord" Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.

Deze redenering slaat nergens op.

Of download firefox. En dan bij youtube op de zoekbalk right-click, sleutelwoord toevoegen ;)
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:53
Ja ik ben een aso.
Fijn dat je het zelf ziet.
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:53

De vluchtstrookrijder vind zichzelf niet belangrijker dan anderen door de regels te overtreden.

Net zoals ik. Ik vind mijn topic belangrijk, en overtreed de regels. Daarmee geef ik niet aan dat ik het belangrijker vind dan die van anderen.
Oh, vind je van niet? Ik vind het anders toch aardig duidelijk dat je niet aan anderen denkt wanneer je dit doet.
Is niet aan anderen denken jezelf belangrijker dan anderen vinden?

Reageren