Ik heb een menu dat als je met je muis eroverheen gaat dat hij openklapt,
nu wil ik hebben dat als je bent ingelogt er staat uitloggen en ander inloggen,
maar hij wil geen php gebruiken.
Het script ziet er zo uit:
submenu[5]='Hier moet dan de php maar dat wil hij niet'
Weet iemand hoe je dat doet?
function toon(teller) {
document.getElementById('menuitems').style.visibility="visible"
document.getElementById('menuitems').innerHTML=submenu[teller]}
function hide() {
document.getElementById('menuitems').style.visibility="hidden"}
function show() {
document.getElementById('menuitems').style.visibility="visible"}
Je zou met ajax je submenu-array kunnen vullen en dit aanroepen dmv window.onload(). Het xml bestand dat je ophaalt kan je door PHP laten maken. Dit is echter een hele omweg voor kleine menu's.
Volgens mij komt het doordat je IN JavaScript geen PHP kunt gebruiken (ik weet het niet zeker).
Het kan misschien ook zo zijn (ik weet niet precies hoe je het doet, maar naar je verhaal open je PHP in JavaScript) dat je PHP nog niet afgesloten hebt in een andere submenu, bijv.
Sorry ik had je vraag niet goed begrepen.
Je kan wel PHP gebruiken in javascript alleen .js pagina's worden niet geparsed door de PHP parser. Je moet het dus minstens je script in een PHP pagina zetten.
Het makkelijkste is denk ik gewoon je script op de hoofdpagina te zetten en niet in een afzonderlijk bestand.
Het bestand heet nu gewoon "Menu.php" En zou dus php moeten ondersteunen, alleen doet hij dat dus niet. Ook is alles gewoon afgesloten.
Ik probeer het nu wel in de hoofdpagina te zetten..
Ik ben bezig met een website, het menu moet zijn dat als je er met je muis overheen gaat dat hij uitklapt, dat is al gelukt alleen nu moet ik erin maken dat als je ingelogt bent je uitloggen ziet en anders inloggen.
Dat zou je dan toch op deze manier kunnen doen? In het if-statement zou je de variabele $logged_in even moeten vervangen door de manier waarop jij controleert of iemand ingelogd is.
Dat zou je dan toch op deze manier kunnen doen? In het if-statement zou je de variabele $logged_in even moeten vervangen door de manier waarop jij controleert of iemand ingelogd is.
Zelfs dit werkt niet:
submenu[0]='<?php echo'Hoi'; ?>'
Dus volgensmij kan ik dit menu niet gebruiken.. Heeft iemand nog ergens een menu die uitklapt als je met je muis eroverheen gaat en waar je php in kan gebruiken?