Op een website maak ik gebruik van inlogscript, Phpmylogon, en het werkt allemaal goed alleen als ik inlog krijg ik de volgende error.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /storage/mijndomein/users/078940/public/sites/www.scdapollo.nl/NEW/index.php:10) in /storage/mijndomein/users/078940/public/sites/www.scdapollo.nl/NEW/login.php on line 18
Dit maakt verder echter weinig uit, volgens mij, want het functioneert wel. Echter, wil ik dit natuurlijk wel wegwerken. Kan iemand mij vertellen hoe? Ik begrijp dat de headers al ergens verzonden worden. Alleen welke moet ik dan weghalen? ik zal beide genoemde lijnen even weergeven
Ok maar hoe haal ik die header uit login.php dan naar voren? Want ik include login.php pas ergens rond regel 140 in index.php. Hij zit namelijk verwerkt in een tabel ergens linksonderaan mijn pagina.
Die session_start() is het probleem lijkt me, maar als ik die weghaal werkt het script niet meer.
Ok. Maar hoe doe ik dat als ik de login.php pas veel later include. Want de html output op de regels 4 t/m 10 heb ik toch ook nodig en die kan ik niet pas later plaatsen. Dan werkt het niet meer. Ik zal even de include laten zien in code.
Ok maar als ik dat op die manier doet, dan komt toch alles op de verkeerde plek te staan. Dan wordt login.php op een hele andere plek included en dus weergegeven enzo?
SanThe heeft gelijk. Je verwerkt eerst alle informatie in kant en klare brokken, om ze uiteindelijk pas te laten zien. Kijk wat de output is van login.php , en probeer in plaats van dat te laten echo-en in login.php, op te slaan in een variabele, en later pas apart te echo-en.......
Sorry, dit gaat mijn pet te boven helaas.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan iemand me dit niet voorkouwen?
Ik moet dus zorgen dat de header uit login.php eerder naar de browser wordt gestuurd dan de headers uit index.php, toch?
Maar hoe verander ik die volgorde zonder de output de veranderen? Of eigenlijk zonder dat het er anders uit gaat zien?