Is het mogelijk om een rtsp stream op een website te weergeven?
Ik heb het draaiend en ik kan deze stream benaderen via vlc.
Ik heb het al geprobeerd via embed en via de onderstaande code.
Alleen moet die player dus wel het rtsp protocol ondersteunen. En dat doet ie dus niet. Hoppa weg met flash.
en dat doet ie wel, flash weer terug. er zijn in actionscript ongeveer 120 functies voor stream dus OOK RTSP. Wel flash media server maar werkt niet met flash, tuurlijk!!!
?Onbekende gebruiker
18-05-2009 17:27
yorick17 schreef op 18.05.2009 17:22
en dat doet ie wel, flash weer terug.
Jij bent geen autoriteit. Als jij zegt dat ie dat wel doet, dan is dat mooi voor jou, maar als ik google en vind dat ie dat niet doet, dan geloof ik wat ik met google heb gevonden.
yorick17 schreef op 18.05.2009 17:22
er zijn in actionscript ongeveer 120 functies voor stream dus OOK RTSP.
Als je het in google intypt moet ik je gelijk geven, komt omdat fms nog niet zo heel lang bestaat. Ik werk er zelf dagelijks mee voor video en audio, dus dan wil je toch niet beweren dat het niet kan? Het kan ook komen dat je het niet kan vinden omdat player 9 er niet mee werkten maar 10 wel.
?Onbekende gebruiker
18-05-2009 17:40
Geef dan een link naar een pagina waar het uitgelegd word. Kan mij het een hans worst schelen dat jij daar dagelijks mee werkt. Wij werken daar niet dagelijks mee, dus kunnen wij dat ook niet zo uit onze vingers toveren hoe we dat moeten doen.
Geef dan een link naar een pagina waar het uitgelegd word. Kan mij het een hans worst schelen dat jij daar dagelijks mee werkt. Wij werken daar niet dagelijks mee, dus kunnen wij dat ook niet zo uit onze vingers toveren hoe we dat moeten doen.
[quote='Karl schreef op 18.05.2009 17:40']Geef dan een link naar een pagina waar het uitgelegd word. Kan mij het een hans worst schelen dat jij daar dagelijks mee werkt. Wij werken daar niet dagelijks mee, dus kunnen wij dat ook niet zo uit onze vingers toveren hoe we dat moeten doen.