@SanThe
als je goed leest vraag ik om hulp of er iemand na kan kijken en eventueel verbeteren
een reactie met : Haal die scripts maar weer weg en post alléén relevante code. (daar heb ik niets aan)
Als iemand me kan helpen hoor ik het graag
me PM box is nog leeg.
?
Onbekende gebruiker
19-05-2009 17:16
Je fout zit in of je config of je main. Verder heb je het alleen over die offset dus die code heeft totaal geen zin om hier te posten. Sowieso zie ik het verband met die en.inc.php (ofzo) ook niet.
@karl
ik heb overal al gekeken wat er mis kan gaan maar zie het niet.
en als ik all code moet plaatsen dan krijgen we 2 kilometer pagina :-)
ik ga het wel even zippen en op me site zetten zodat iemand het kan downloaden en eventueel aanpassen
?
Onbekende gebruiker
19-05-2009 17:22
Nee, je include rotzooi, je script geeft aan dat er op regel tien een fout zit, dus dan moet je kijken wat regel tien wordt als je die rotzooi geinclude hebt.
Gewoon dus kijken of config langer is dan tien regels, als dat zo is, dan daar op regel tien kijken, als dat neit zo is, kijken wat regel tien wordt in het volgende bestand.
Php geeft gewoon aan waar de fout zit, dan hoef je echt niet de rest van de troep hier te posten of iemand laten downloaden.
Verder zijn de normale dingen hier ook gewoon van toepassing:
- Controleer form post met request method.
- mysql_real_escape_string.
- Var buiten quotes.
Waarom moeten we je een pm sturen? Het gaat toch over dit topic, dan kan je hier ook hulp plaatsen. Het is zo'n ongelovelijke onzin om over een topic inhoudelijk een pm gaan sturen.
Ben heel benieuwd of dat werkt? je re-declareert nu namelijk constant de variabele $text['days'], en dus kan je slechts de laatste gedeclareerde versie gebruiken....
?
Onbekende gebruiker
19-05-2009 17:39
Oftewel het zat wel in je config, en nu heb je een array met alleen saturday d'r in en je had ook het kunnen oplossen door dit te doen: