Nu wil ik voor me layout de verzendknop buiten het formulier laden...
Het is mijn layout of m'n layout, niet me layout.
Zoals SanThe al zegt, zorgen dat hij binnen je <form></form> bljift, is er geen probleem. Echter is dat niet je knop buiten je formulier zetten. Bedoel je puur visueel?
Ik kan moeilijk "me" hele pagina in het formulier zetten, dat gaat niet werken.
Achja, je moest eens weten hoeveel van dit soort spel fouten er in sollicitatie brieven zitten. Het is een schande. Leer het jezelf goed aan. Sta open voor dit soort suggesties, php is ook een taal. Dit soort dingen kunnen ook bij php gaan gebeuren, al wel op een andere manier.
Aangezien er niets mis is met "me" spelling in belangrijke documenten maak ik me hier niet zo druk om.
Om meteen verbetert te worden slaat natuurlijk nergens op.
Zoiezo zou het raar zijn om in een soll brief spelling fouten te hebben aangezien je een mooie optie hebt in de meeste editors als spellingscontrole.
Maar ik geloof dat dit topic niet gaat om wat voor fouten er in de tekst staan maar over (geloof ik) een formulier submit.
// on topic:
Ik ga dr even een stukje javascript tegenaan gooien.
ik kom hier zo op terug.
Patrick, zoals ik al zei:
"Dit soort dingen kunnen ook bij php gaan gebeuren, al wel op een andere manier."
Ik wijs je er alleen op, omdat veel mensen het niet door hebben. "me" is gewoon fout en geen nederlands, we zitten hier wel op een nederlands forum ;).