Ik heb me weleens laten vertellen dat websites opgemaakt uit frames zeer lek zijn.

Kan iemand mij kort uitleggen waarom dat is???

alvast bedankt
Ik heb 1 site gemaakt die er gebruik van maakt, maar dat is pure noodzaak.. ivm andere beperkingen!
Danny schreef op 28.05.2009 20:04
Ik heb 1 site gemaakt die er gebruik van maakt, maar dat is pure noodzaak.. ivm andere beperkingen!

Frame gebruik is makkelijk omzeilbaar via dynamische sites ^^
Ik maak liever een site in php dan in basic html.
Gewoon omdat ik zo dan mijn pagina's kan embedden zonder dat ik frames moet gaan gebruiken, iframes inclusief.
Gebruik dan nog liever include().
Roel schreef op 28.05.2009 21:41

Wat is er tegen include dan, dat je het op zo'n toon zegt van: "Include() is bagger, maar beter dan frames" ?
Omdat je met include geen html hoort te includen maar php code..
Ivo schreef op 28.05.2009 21:43
[quote='Roel schreef op 28.05.2009 21:41']Gebruik dan nog liever include().

Wat is er tegen include dan, dat je het op zo'n toon zegt van: "Include() is bagger, maar beter dan frames" ?[/quote]
Nee, hij zegt het niet op een denigrerende toon (als dat überhaupt al kan met gescheven tekst), hij bedoelt dat includes beter zijn dan frames.
Daar heb ik ook nog wel m'n twijfels over, als je bijvoorbeeld in een tabel gaat include (kuch), of gewoon via get opvragen welk bestand moet worden geinclude. Dan kan iemand ook aanpassen en een ander bestand opvragen, wat jij helemaal niet geinclude wilt.
Roel schreef op 28.05.2009 21:41

Daar had ik het op xD

Reageren