Hey,

Ik heb een profielbewerk pagina en als je het formulier hebt ingvult moet dit gebeuren:
mysql_query("INSERT INTO users (echtenaam, jaaroud, woonplaats, muziek, grootprofiel, m-v)
VALUES ('".$echtenaam."', '".$jaaroud."', '".$woonplaats."', '".$muziek."', '".$grootprofiel."', '".$m-v."') WHERE name = '".$_SESSION['suser']."'");

Maar volgensmij is dat Where niet goed.. Weet iemand hoe je dit doet?
@UP

Volgens mij is er niks mis met je where clause, kijk alleen wel even over $_SESSION['suser'] bestaat.

Inderdaad, er is niks mee met je query zolang die gelijk is aan je database.

Klopt het alleen dat er Suser staat? met een s ervoor? En echo deze session eens om te kijken of deze uberhaupt bestaat, en gelijk is aan de inhoud van een rij in de database.
$_SESSION['suser'] klopt en alles is gelijk aan de database dus ik kom er echt niet uit, kan misschien iemand het hele script nakijken? stuur dan even een pbtje!
We doen niet aan pm's sturen. Gewoon via het forum werken.
Probeer eens je query te echo'en, test het even in phpmyadmin bijvoorbeeld (kopieer, plakken in tabblad "sql" van phpmyadmin, wel juiste database natuurlijk even selecteren), en als het dan nog niet lukt post je query hier even.
Afra? Kan je anders me script nakijken? En Karl, ik heb gewoon geen zin om me scripts overal neer te zetten en als je niet helpt pst dan gewoon niet!
$m-v

Dat kan natuurlijk niet. Hier zou gewoon een fout op gegeven moeten worden. Waarschijnlijk staat de error_reporting uit.

Geef de fouten en laat je query eens zien met ingevulde variabelen.
@UP, inderdaad nu je het zegt. - is verboden in een variabele :p
Aron, met alle respect, maar je code is echt bizar slecht. Ga serieus even hélemaal opnieuw php leren. Ik bedoel er niks verkeerds mee, maar je maakt gewoon bizar veel fouten. De fout is inderdaad dat je update moest hebben, en met de juiste syntax. Ik heb je code helemaal herschreven en post hieronder de link ernaar. Kijk er goed naar en begin met php te leren. De kleine dingen als een dubbele = zijn van groot belang in het programmeren. En dan is php nog een scripttaal die heel veel toelaat.

Nieuwe code: http://phphulp.pastebin.com/d49792772

(oude code: http://phphulp.pastebin.com/me758040 )

edit:

En zet dit er nog even boven:
<?php
session_start();

/* Errors weergeven */
error_reporting(E_ALL | E_STRICT);
ini_set("display_errors", 1);
?>

Bedankt :)
En ik kan het volgensmij wel maar niet mooi.

Maar het probleem is opgelost!

Reageren