HELP MYYYY ) Ik heb een probleem, ik wil namelijk een eigen spel maken laat maar zeggen en daar moet ik port 1232 & 80 voor openzetten. En dus vroeg ik me af of één van jullie ( Die dit leest xD ) Mij konden uitleggen hoe je moet portforwarden MET EEN MODEM! Ik heb een Speedtouch modem en ehmm tja...
Ik had gedacht dat jullie mij misschien konden helpen :D

Ik hoop 't! N0GMAALS :

( HELP ME ! )
Al in de handleiding van je modem/router gekeken?
1. http://speedtouch.lan

2. Zoeken naar NAPT (Als je nog oud moden hebt), Anders naar Toolbox

De rest wijst zich vanzelf wel.
Om beetje idee te geven:

Bij Gigaset SX551 --> login --> advanced settings --> internet --> adress translation (NAT) --> port forwarding
Ghehe, ik snap wel hoe je moet portforwarden, Toolbox >> Delen van Spelen & Toepassingen. Maar als ik portforward is de port niet open :(

Ik wil als aller eerst port 80 openzetten.
Als ik die openzet en ik check of de port echt openstaat staat hij niet open.

Ik doe dus iets verkeerd.. nouja.. ik doe het namelijk zo :

Ik ga naar mijn Gateway Adress 192.168.1.254 of terwijl / http://speedtouch.lan. Dan klik ik op Toolbox>> gevolgd met Delen van Spelen & Toepassingen, Dan klik ik op Een nieuw spel of een nieuwe toepassing maken. Dan typ ik Bijvoorbeeld in Bij de naam : port 80
dan bij de defenitie HTTP Server ( World Wide Web ) Dat is dus port 80 <<
dan vink ik het rondje Handmatige invoer van poortkaarten aan
en klik vervolgends op Volgende >> dan typ ik dus in Protocol >> Any >> Poortbereik 80 - 80 >> Omzetten naar 80 - 80 >> Triggerprotocol 80 >> triggerport 80 >> Dan klik ik op toevoegen >> dan ga ik weer naar >>Toolbox>> Delen van spelen & Toepassingen >> Dan zoek ik in de lijst de naam die ik heb gebruikt om port 80 open te zetten >> en voeg hem toe.
het moet toch goed zijn of niet ?
Die poort staat nu inderdaad open.

Maar jij hebt NERGENS aangegeven dat requests op poort 80 nu moeten doorgegeven worden aan jouw computer.

Zie de site in de eerste reactie van dit topic..
Ja, ik heb heb doorgelezen... maar ik kom er nog niet echt goed uit.
Kan iemand mij het beter uitleggen ? Graaaaag :|)
rvw schreef op 05.06.2009 09:14
ik weet het ook niet!
Miniatuur schreef op 06.06.2009 20:03
[quote='rvw schreef op 05.06.2009 09:14'].......
[/quote]

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Reageren