Ik ben opzoek naar een hostingclub/ -freelancer, die ons kan ondersteunen in een project wat gaat over ebooks.

Heb je hier enige ervaring mee en woon je in de omgeving van brabant, laat dan even iets horen.

Werkzaamheden: hosting
Functie eisen: Veel
Wat jij biedt (contract / freelance): Freelance (min €50,-)
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres):
Luuk Vriens BV ([email protected])
pm gestuurd...
Waar gaat deze vacature oveR? Mogelijk heb ik ook interesse.
Dit is geen correcte vacature. Lees de criteria eens door waaraan een vacature moet voldoen.

SanThe.
Ook omgeving Brabant specificeren. Ik vind Dordrecht en Rotterdam nog wel omgeving Brabant, maar niet, bijvoorbeeld, omgeving Eindhoven.
@Elwin, nou rotterdam is wel heel erg uit de buurt van Brabant (A)!
20 minuten met de auto. Valt wel mee hoor.
Project over E-books? Dan ben je wel lekker specifiek: wil je e-books kunnen lezen, aanmaken, verkopen of wat dan ook?
We willen op bestaande websites ebooks verkopen. Deze moeten daarom goed beveiligd zijn en niet te copieren.

Graag kom ik in contact met iemand uit de omgeving Veghel/ 's-Hertogenbosch.

Luuk
SanThe schreef op 10.06.2009 12:13
Dit is geen correcte vacature. Lees de criteria eens door waaraan een vacature moet voldoen.

SanThe.

Pas je eerste post aan.
Anders moet ik dit topic helaas sluiten.

SanThe.
Luuk schreef op 11.06.2009 10:24
We willen op bestaande websites ebooks verkopen. Deze moeten daarom goed beveiligd zijn en niet te copieren.

Graag kom ik in contact met iemand uit de omgeving Veghel/ 's-Hertogenbosch.

Luuk

Ik woon zelf in TIlburg en heb beschikking over een auto en trein dus zou je me wat meer specificaties kunnen mailen/PM'en? Dan kan ik even kijken.

Reageren