Hey,
is er iemand die nog een nulled versie van mani admin plugin heeft liggen aangezien de website van mani admin plugin gehacked is :/..
Het gaat om een plugin voor de game counter strike source van de half life dedicated server.
minor notice: Je weet dat FF tabs kan gebruiken he ;) (zie onderin 2 vensters) ^_^
OT: Ehm, kan je daarin niet helpen, sorry... Maar even n00b-mode, wat bedoel je met nulled versie?
gewoon een untouched versie, weet ik maar in de andere firefox stond iets open wat niet op screenshot mocht en met tabs kan je nog steeds de titel lezen dus heb ik een nieuwe tab geopent zodat in je de menubalk het ook niet meer kan lezen en dan nieuwe firefox xD
Neh die is niet goed xD.. Had ik al geprobeerd xP
Is V1.1 en zit vol met zelf aangepaste bestanden in cfg/mani_admin_plugin er zijn ook al skins en quake sounds geinstalleerd..
Erh, redelijk offtopic maar goed.. Valt het jullie niet ook op dat er geen enkele quotes worden gebruikt in het loginformulier wat er op dit moment staat?
Erh, redelijk offtopic maar goed.. Valt het jullie niet ook op dat er geen enkele quotes worden gebruikt in het loginformulier wat er op dit moment staat?
Wie zegt dat het een inlog formulier is? Het is een formulier zonder nut dat onmogelijk kan werken, er wordt niet eens het type formulier geset dus met php kan je ook al niets.
Voor de rest ja de html is slecht
Als je geen quotes gebruikt worden ze ook niet ge-escaped wanneer je een server probeert te hacken die nog magic_gpc_runtime aan heeft staan. Misschien is het een wat algemener formulier dat ze op allemaal manieren proberen in een pagina te krijgen.
Het formulier zal wel werken, een form heeft geen attributen die zo vereist zijn dat het zonder niet werkt. Probeer maar eens uit. Bestanden uploaden verijst wel dat je enctype meegeeft, maar andere data niet.