$sql = "UPDATE members SET 'email' = '$email' ,'naam' = '$naam' ,'voornaam' = '$voornaam' ,'dag' = '$dag' ,'maand' = '$maand' ,'jaar' = '$jaar' ,'woonplaats' = '$woonplaats','postcode' = '$postcode','woonsituatie' = '$woonsituatie','hobbies' = '$hobbies','beroep' = '$beroep','homepage' = '$homepage','liefde' = '$liefde','partner' = '$partner','geaardheid' = '$geaardheid','liefde' = '$liefde','extra' = '$extra','msn' = '$msn','icq' = '$icq','skin' = '$skin','match' = '$match','sms2date' = '$sms2date','rp' = '$rp','provincie' = '$provincie' WHERE 'id' = '$id2'";

Deze sql query heb ik.
Is er een foutje in de opbouw?
'email' = '$email'

Je hebt al je kolommen gequote... dat is helemaal niet nodig: email = '$email'.

Elwin
Ah zo,
kzal es proberen.
Alvast bedankt
$link = mysql_connect('localhost', 'user', 'pass')
or die('Kan geen verbinding maken');
print 'Verbinding succesvol gemaakt';
mysql_select_db('coolboy')
or die('Kan geen database selecteren');

$sql = "UPDATE members SET email = '$email' ,naam = '$naam' ,voornaam = '$voornaam' ,dag = '$dag' ,maand = $maand ,jaar = '$jaar' ,woonplaats = '$woonplaats',postcode = '$postcode',woonsituatie = '$woonsituatie',hobbies = '$hobbies',beroep = '$beroep',homepage = '$homepage',liefde = '$liefde',partner = '$partner',geaardheid = '$geaardheid',liefde = '$liefde',extra = '$extra',msn = '$msn',icq = '$icq',skin = '$skin',match = '$match',sms2date = '$sms2date',rp = '$rp',provincie = '$provincie' WHERE id = '$id2'";

// Voer SQL uit
mysql_query( $sql) or die('Oops...');

eerst zegt hij verbinding succesvol gemaakt, dan Oops....

Dus de query is niet uitgevoerd...
<?
// vervang dit:
mysql_query( $sql) or die('Oops...');

//eens met dit:
mysql_query( $sql) or die('Oops...foutje: '.mysql_error());
?>
Dan moet je je gaan afvragen of je alle namen van alle kolommen goed hebt geschreven en of je geen ongeldige waarden probeert in te voeren (tekst in een int).

Elwin
Btw ... waarom zijn de vars niet buiten de quotes gehaald?

En dan zie ik dit :
maand = $maand
Waar zijn de quotes?
<? maand = '" . $maand . "' /* of op jou manier */ maand = '$maand' ?> ... maar niet anders
You have an error in your SQL syntax near 'match = '',sms2date = '',rp = '',provincie = '1' WHERE id = '364'' at line 1

Deze error krijg ik...

spacefrog zei dat email = '$email' goed is...

Je moet altijd je vars buiten quotes halen.
Dus:
$slim = "slim";
echo "Ik ben " . $slim . "!";
Dus niet:
echo "Ik ben $slim";
moet ik dan volgende doen:

$sql = "UPDATE members SET 'email' = $email ,'naam' = $naam ,'voornaam' = $voornaam ,......

of hoe moet ik het juist flikken?
<?
$sql = "UPDATE members SET email = '".$email."' ,naam = '".$naam."';";
?>
en de rest mag je zelf doen

Reageren