Hallo,
ik ben al een tijdje opzoek naar een oplossing voor mijn mailformulier. Wanneer mensen een email vanuit me website sturen krijg ik op de hotmail een bericht in het rood dat deze mail mogelijk spam bevat en dat dit komt door Sender ID framework.
Ik heb nergens nog gevonden hoe ik dit kan oplossen. Jullie misschien een oplossing hiervoor?
dat maakt niet uit of je een variable gebruikt maar of de from email adre wel bestaad wand als die niet bestaatiet hij het als spam.

ik heb een mail scriptje die maar een header bevat en dat is de from header veder niets en die komt zelf zonder probleemen in mijn postvak.
maar deze bestond wel... die had ik boven genoemd maar in het script even veranderd ;)
Nee Joey, dat is het niet zo zeer. Veel mailservers controleren bij de DNS (nameservers) van welke domeinen iemand mag mailen. Als de DNS bijvoorbeeld aangeeft dat voor domein test.nl er alleen gemaild mag worden vanaf test.nl en [email protected] stuurt mail vanaf de server van phphulp.nl dan wordt dat als spam gezien.

Ik hoop dat dit een beetje te volgen is voor de lezers.
Ik snap het helemaal... maar volgens mij was dat het probleem niet bij mij. Beetje vreemd maar ben blij dat het is opgelost!
Als een adres niet bestaat komt het niet in de spambox, maar krijgt de afzender een errormelding.

Reageren